رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی با مسؤول تعلیمی بانک جهانی دیدار کرد

aaron
یکشنبه ۱۳۹۸/۶/۲۴ - ۱۵:۳۴
tveta

ندیمه سحر، رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی با آقای کرستین ایدو، مسؤول تعلیمی بانک جهانی در امور جنوب آسیا دیدار کرد.

در این دیدار که در مقام اداره انجام شد، رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی از کمک‌های بانک جهانی در عرصه تعلیمات تخنیکی و مسلکی تشکری کرده، گفت که تعلیمات تخنیکی و مسلکی دربخش های استراتیژی برنامه‌های زیادی دارد که با تطبیق آن نظام تعلیمات تخنیکی رشد خواهد کرد و در زمینه توسعۀ تعلمیات تخنیکی و مسلکی گام‎های بیشتر برداشته خواهد شد.

رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی افزود که با حمایت بانک جهانی سهولت‌های زیادی در راستای تجارب و انکشاف پایدار تعلیمات تخنیکی و مسلکی به میان خواهد و هنچنان اصلاحات در زمینه نصاب تعلیمی جریان دارد.

در مقابل، آقای کرستین ایدو، مسؤول تعلیمی بانک جهانی در امور جنوب آسیا از تلاش‌های رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی در زمینه ساختن استراتیژی، اصلاحات و استخدام نسل جدید در سطح مختلف این اداره، ستایش کرد.

وی از ادامۀ کمک‌های  اقتصادی بانک جهانی و حمایت استراتیژی ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی اطمینان داد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۴:۱۵
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مفتی سید محسن سادات رئیس تحقیق برنامه‌ها و تضمین کیفیت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی و همچنین اشتراک کارمندان این اداره برگزار شد.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۴:۴
Background image

آمرین تخنیکی ولایات گزارش جذب برنامه آموزش مجاهدین را ارایه کردند

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در یک نشست آنلاین با آمرین تخنیکی ولایات دیدار و گفت‌وگو کرد. محور این نشست، ارایه گزارش پیرامون چگونگی جذب مجاهدین برای. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزش عملی برای محصلین درباره تأثیرات ادویه‌جات نباتی روی محیط زیست

محصلین رشته زراعت انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت لغمان در جریان آموزش‌های عملی، پیرامون ادویه‌جات نباتی که برای محیط زیست مضر هستند، آموزش دیدند.

BACK TO NEWS