نشست گفتمان رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی و کارمندان این اداره برگزار شد

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۳/۳۰ - ۱۵:۱
گفتمان ۲

جلسه گفتمان میان هیأت رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی و کارمندان این اداره برگزار شد. در این جلسه کارمندان و آمرین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی مشکلات و پیشنهادات شان را ارایه کردند.

مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی دراین گفتمان خطاب به کارمندان گفت: « خداوند بزرگ در قرآن کریم چندین بار به زمانه قسم یاد کرده است. بنابراین ارزش وقت را باید بشناسیم و به وقت وزمان اهمیت بدهیم

رییس اداره تعلیمات تخنیکی ومسلکی گفت ما این‌جا برای پاسخگویی به شما (کارمندان) حاضر شده ایم. ایشان هم‌چنین از عموم کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی خواست که به اساس صداقت، تهعد و به‌هدف بهبود وضعیت کشور، تلاش کنند.

در این گفتمان، هیئت رهبری ادراه تعلیمات تخنیکی و مسلکی به سوالات و انتقادات کارمندان این اداره پاسخ گفتند.

این دومین دور گفتمان میان رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی و کارمندان این اداره است که برای رفع چالش‌ها و بهبود وضعیت این اداره؛ بعد از هردوماه برگزار می‌گردد و به سوالات و انتقادات کارمندان پاسخ داده می‌شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۲۲
Background image

جریان آموزش کورس‌های حرفوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

دانش‌آموزان برنامه حرفوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در ولایت بغلان درباره ترمیم موبایل، ترمیم موترسایکل و خیاطی آموزش می‌بینند. برنامه‌های حرفوی یکی از برنامه‌های مهم اداره تعلیمات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

آموزش عملی نصب دروازه‌های فابریکه برق برای محصلین انستیتوت کثیرالرشتوی چک

محصلین انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی چک ولایت میدان وردگ در یک سیر علمی از چگونگی نصب دروازه‌های فابریکه برق این ولسوالی دیدار کردند. در این دیدار، برای محصلین درباره سب‌ستیشن‌های برق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲
Background image

آموزش عملی وسایل برقی در انستیتوت کثیرالرشتوی لغمان

محصلین رشته برق انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت لغمان در یک جلسه درسی پیرامون چگونگی سیم‌پیچی وسایل برقی آموزش دیدند. ازسوی هم استاد رهنما برای آنان درباره انوع سیم‌پیچی به گونه مفصل. . .

BACK TO NEWS