نشست هیأت رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

media_admin
شنبه ۱۴۰۲/۹/۴ - ۱۶:۲۷
tveta

نشست هیأت رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست و حضور مولوی غلام سعید احساس، معاون امور تخنیکی و مسلکی این اداره برگزار شد.

در آغاز این مجلس، فیصله‌های نشست قبلی هیأت رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی مرور شد و ریاست‌های زیربط از چگونگی اجراآت شان گزارش دادند.

در همین حال، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تأکید کرد که ریاست‌ها مکلف اند تا وظایف شان را به گونه کامل انجام دهند.

در ادامه محترم مولوی شهامت درباره آجندای نشست امروز صحبت نمود و مطابق به آن شماری از ریاست‌ها مؤظف گردیدند تا در راستای دیجیتل‌سازی و همینطور در زمینه ترتیب و نهایی‌سازی طرزالعمل‌های کاری شان تلاش کنند.

در این میان، آمریت احصائیه و سیستم‌های معلوماتی مکلف شد تا سیستم الکترونیک پلان‌گذاری و گزارش‌دهی سالانه را انکشاف دهد.

همچنین به اساس فیصل نشست رهبری، بخش تعلیمی و تحصیلی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی مؤظف گردید تا نتایج مراکز آموزشی این اداره دیجتال‌سازی کند.

ازسوی هم در رابطه به سایر موضوعات از جمله انتقال کارشناس امور ولایات به ریاست دفتر مقام نیز پرداخته شد.

اشتراک کننده‌گان در این نشست، نظریات شان را شریک ساختند و مطابق آجندا تصامیم لازم نیز ازسوی هیأت رهبری گرفته شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS