نشست ریاست پلان و هماهنگی با مسئولان موسسه پاملرنه

media_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۳
نشست

مولوی نیک‌محمد نیکمل، رئیس پلان و هماهنگی استراتیژیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با داکتر عبداللطیف لطیف، مسئول بخش مصئونیت غذایی موسسه « پاملرنه » دیدار و گفت‌گو نمود.

دوطرف در این دیدار درباره چگونگی همکاری‌های مشترک بحث کردند.

محترم مولوی نیکمل در این نشست، درباره اهداف اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی توضیحات داد و مسئول بخش مصئونیت غذایی موسسه « پاملرنه » نیز گفت که هردو نهاد ساحات مشترک کاری زیادی دارند.

در همین حال مسئولان موسسه « پاملرنه » در این دیدار، درباره راه‌اندازی کورس‌های حرفوی و همچنین سکالرشیپ برای محصلین و کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، تعهد کردند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۶:۱۶
Background image

طرح ارزیابی و ارتقای ظرفیت استادان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ارایه شد

نشست هیأت رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور ارایه طرح ارزیابی استادان داخل خدمت مراکز آموزشی این اداره، برگزار شد. در آغاز این نشست محترم روح الله هوتک جزئیات طرح ارزیابی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۶:۰
Background image

امتحان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی در مناطق گرمسیر آغاز گردید

مسئولان در آمریت‌های تخنیکی ولایات و مناطق گرمسیر از آغاز امتحان خزانی در این ولایت‌ها خبر می‌دهند. در این میان آمریت تخنیکی و مسلکی ولایت ننگرهار به مناسبت آغاز امتحان سمستر دوم سال. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۴:۷
Background image

مراسم پایانی آموزش عملی محصلین انستیتوت میخانیکی اکبر مومند برگزار گردید

مراسم پایانی آموزش عملی محصلینت رشته کمپیوترساینس انستیتوت‌ میخانیکی اکبر مومند ولایت ننگرهار در ریاست تکنالوژی و مخابرات ننگرهار برگزار گردید آنان در حدود یک ماه در ریاست مخابرات. . .

BACK TO NEWS