سمینار آموزشی برای آمرین و مدیران ولایتی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی آغاز شد

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۸/۱۵ - ۱۳:۴۵
سیمینار

سمینار چهار روزه آموزشی برای آمرین و مدیران ولایتی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با حضور مولوی غلام سعید احساس، معاون تخنیکی و مسلکی این اداره در انستیتوت اکمال تخصص کابل افتتاح شد.

در آغاز این مراسم گل محمد سجاد، رییس امور تعلیمی و تحصیلی درباره‌ی اجندا و هدف از برگزاری این سمینار معلومات ارایه کرد.

آقای سجاد گفت که اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با توجه به امکانات اندک خود توانسته برای آمرین و مدیران ولایتی سمینار برگزار کند.

او افزود که اکثریت آمرین و مدیران ولایتی تازه مقرر شده و از این لحاظ، برگزاری چنین سیمنار آموزشی برای آنان یک ضرورت بود.

در ادامه مراسم مولوی غلام سعید احساس، معاون تخنیکی و مسلکی صحبت کرد و گفت استقرار امارت اسلامی در کشور یک نعمت بزرگ «است و باید شکرگزاری باشیم».

آقای حساس افزود که با ایجاد نظام اسلامی اکنون زمان انقلاب آموزشی و علمی در کشور فرار رسیده است.

معاون اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تأکید کرد که این اداره متعهد به ارایه خدمات آموزشی با کیفیت برای تمام شهروندان افغانستان است. او افزود که زمینه توسعه کشورهای پیشرفته را تعلیمات تخنیکی و مسلکی فراهم کرده است.

 

آقای احساس از آمرین ولایتی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی خواست که به‌ خوبی از این اداره نمایندگی کنند و به کیفیت تدریس توجه جدی داشته باشند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS