رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی با مسؤول منطقوی بانک جهانی برای انکشاف بشری جنوب آسیا دیدار کرد

aaron
چهارشنبه ۱۳۹۸/۴/۱۹ - ۱۷:۸
tveta Woled  nank

ندیمه سحر،  رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی با خانم لاین شیر بنز (Lynne Sherburne-Benz ) مسؤول منطقوی بانک جهانی برای انکشاف بشری جنوب آسیا دیدار کرد.

در این دیدار که در مقرر ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی انجام شد، مسؤول منطقوی بانک جهانی برای انکشاف بشری جنوب آسیا در رابطه به کارکردها  و برنامه های آیندۀ شان برای حمایت مؤثر از تعلیمات تخنیکی و مسلکی بحث نمود.

ندیمه سحر، ضمن خوش آمدید به  خانم لاین شیر بنز ،مسؤول منطقوی بانک جهانی برای انکشاف بشری جنوب آسیا ، از حمایت های دوامدار بانک جهانی ابراز امتنان نمود و گفت که حمایت و هکاری بانک جهانی در بخش تعلیمات تخینکی و مسلکی نشان دهندۀ تعهد عمیق و دراز مدت این نهاد با مردم  افغانستان می باشد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۴:۱۵
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مفتی سید محسن سادات رئیس تحقیق برنامه‌ها و تضمین کیفیت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی و همچنین اشتراک کارمندان این اداره برگزار شد.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۴:۴
Background image

آمرین تخنیکی ولایات گزارش جذب برنامه آموزش مجاهدین را ارایه کردند

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در یک نشست آنلاین با آمرین تخنیکی ولایات دیدار و گفت‌وگو کرد. محور این نشست، ارایه گزارش پیرامون چگونگی جذب مجاهدین برای. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزش عملی برای محصلین درباره تأثیرات ادویه‌جات نباتی روی محیط زیست

محصلین رشته زراعت انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت لغمان در جریان آموزش‌های عملی، پیرامون ادویه‌جات نباتی که برای محیط زیست مضر هستند، آموزش دیدند.

BACK TO NEWS