دیدار سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با نماینده خاص سفیر روسیه در کابل

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۵
 با نماینده خاص سفیر روسیه

محترم آقای مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با محترم دمتری، نماینده خاص سفیر روسیه در کابل دیدار کرد.

در این دیدار که محترم آقای مولوی غلام سعید احساس، معاون امور تخنیکی و مسلکی و محترم آقای مفتی فضل الرحمان فاضل، معاون مالی و اداری نیز حضور داشتند، درباره‌ی همکاری کشور روسیه با اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی بحث شد.

آقای شهامت در این دیدار درباره‌ی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی مفصل صحبت کرد.

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی گفت که این اداره برای ارتقای ظرفیت استادان مراکز آموزشی خود نیاز به همکاری دارد.

ایشان ابراز امیدواری کرد که کشور روسیه برای استادان مراکز آموزشی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی زمینه بورسیه‌های تحصیلی را فراهم کند.

آقای مولوی احساس هم با یادآوری از همکاری گذشته روسیه با افغانستان بر همکاری بیشتر در بخش ارتقای ظرفیت استادان و کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تأکید کرد.

همچنین مفتی فضل الرحمان فاضل گفت که برخی از تأسیساتی که روسیه در گذشته ساخته بود، نیاز به ترمیم دارد و «امیدواریم کشور روسیه در این زمینه همکاری نماید.»

نماینده سفیر روسیه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، وعده کرد که درخواست‌های این اداره را با مسئولان ذیربط آن کشور در میان خواهد گذاشت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS