برگزاری برنامه ارتقای ظرفیت برای مدیران و اعضای نظارت ولایات

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۰
tveta

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برای مدیران و اعضای نظارت تعلیمی و تحصیلی این اداره برای ولایات، برنامه ارتقای ظرفیت برگزار کرد.

این برنامه امروز با اشتراک و سخنرانی مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسلکی و مسلکی آغاز گردید.

برنامه ارتقای ظرفیت مدیران واعضای نظار برای شش روز ادامه دارد و هدف از آن آشنایی بیشتر اعضای نظارت با شیوه‌ها و چگونگی نظارت وارزیابی امور تعلیمی و تحصیلی عنوان شده‌است.

در همین حال معاون امور تخنیکی و مسلکی در این برنامه بر اهمیت جایگاه وظایف اعضای نظارت ولایات تأکید کرد و افزود که آنان باید با دقت و شفافیت کامل، وظایف شان را انجام دهند.

همچنین محترم مولوی احساس از اشتراک کنندگان این برنامه خواست تا از بیت‌المال حفاظت گردد. او با اشاره به فرا رسیدن فصل بهار در کشور گفت که باید در راستای سرسبزی و غرس نهال بیشتر کار شود.

در ادامه این مراسم مولوی مبشرآغا رئیس عمومی امور تعلیمی و تحصیلی نیز پیرامون اهمیت وظایف اعضای نظارت صحبت کرد و بر توجه بیشتر مسئولین نظارتی ولایات در انجام وظایف، تأکید نمود.

ازسوی هم محترم مولوی عبدالودود عمر رئیس نظارت و ارزیابی تعلیمی و تحصیلی نیز درباره اهداف این برنامه صحبت نمود و از اعضای اشتراک کننده در این برنامه خواست تا امور نظارت و ارزیابی را با جرعت، شفافیت و دقت انجام دهند.

محترم مولوی عمر علاوه کرد که اعضای نظارت ولایات باید در تمام امور آمریت‌های تخنیکی ولایات نظارت نمایند و از چگونگی اجراآت شان نیز به مسئولین گزارش دهند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۳۴
Background image

جریان آموزش عملی شاگردان انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز غزنی در مورد برمه کاری

شاگردان صنف دوازدهم رشته برق انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت غزنی در مورد برمه کاری به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای دانش آموزان در مورد برمه سرمیزی نیز به گونه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۲۶
Background image

محصلین انستیتوت نفت و گاز بلخ در مورد اتصال اجزای فولادی آموزش دیدند

محصلین رشته ساختماني انستیتوت نفت و گاز ولایت بلخ در مورد اتصال اجزای فولادی در ساختمان به صورت عملی آموزش دیدند استاد رهنما برای محصلین در مورد انواع وسایل اتصال نیز برای محصلین. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۱۳
Background image

ریاست نصاب درباره تطبیق نصاب جدید نشست برگزار کرد

ریاست نصاب و تربیه معلم اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی درباره تطبیق نصاب آموزشی جدید با مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی ولایت ننگرهار نشست آنلاین برگزار کرد. محترم انجنیر احمدنبی نایل در. . .

BACK TO NEWS