اعمار تعمیر انستیتوت اداره و حسابداری ولایت غزنی؛ گامی دیگر در جهت تطبیق پلان های توسعوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در کشور

media_admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۴ - ۸:۵۴
tveta10

یکی از اهداف مهم استراتژی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی بلند بردن سطح مشارکت هموطنان عزیز در آموزش های تخنیکی و مسلکی می باشد، بنابرین تأسیس و ایجاد مراکز آموزشی در تمامی ولایات کشور از اولویت های این اداره به حساب می آید تا زمینه سهم گیری بیشتر شهروندان عزیز به تعلیمات تخنیکی و مسلکی فراهم گردد.

خوشبختانه اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی توانسته است گام های مؤثر در قسمت تطبیق برنامه های توسعوی خود بردارد. اعمار تعمیر انستیتوت اداره و حسابداری مرکز ولایت غزنی که دارای چهارده صنف با ملحقات آن می باشد، یکی از پروژه های این اداره بود که تکمیل گردیده و به زودی به بهره برداری سپرده خواهد شد.

این پروژه که از بودجه انکشافی با شرکت های مشترک ساختمانی "ریان سعادت و تل ودان" به مبلغ (19240200.5) افغانی قرارداد شده بود، به مدت 16ماه تکمیل گردیده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۸
Background image

ساحه سبز اکادمی اتومیخانیکی کابل دیزاین شد

مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی ولایت کابل می‌گوید که روند دیزاین وسروی ساحه سبز اکادمی اتومیخانیکی پایان یافته است. پیشتر این ساحه با همکاری وزارت دفاع هموار و همچنین مراسمی به مناسبت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۶
Background image

قدردانی بزرگان و علمای کاپیسا از برنامه‌های اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

شماری از بزرگان و علمای ولایت کاپیسا در مراسمی از برنامه‌های مراکز تعلیمات تخنیکی و مسکلی این ولایت تقدیر وحمایت نمودند. سخنرانان در این مراسم با اشاره براهمیت آموزش‌های تعلمیات تخنیکی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۴
Background image

ادامه برگزاری برنامه آموزش اداره و مدیریت برای مجاهدین در لوگر

مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت لوگر از ادامه برگزاری برنامه آموزش اداره و مدیریت برای مجاهدین در این ولایت خبر می‌دهند. آمر تخنیکی لوگر می‌گوید که به تازگی آموزش برنامه. . .

BACK TO NEWS