کلینیک صحی و خدمات درمانی برای کارمندان تعلیمات تخنیکی

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۲

به‌اساس تصمیم مقام رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی دوسال پیش کلینیک صحی با همکاری کمیته ناروی در افغانستان، در چارجوب ساختاری ریاست امور کارکنان این اداره ایجاد شد.

هدف از ایجاد این کلینیک، تشخیص و تداوی به موقع مریضی کارمندان و پیشگیری از گسترش امراض و همچنین کاهش هزینه‌های درمانی کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی عنوان شده‌است.

در همین حال، کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی از چگونگی عرضه خدمات این کلینیک خرسند هستند و می‌گویند که نیاز است تا این مرکز درمانی بیشتر تجهیز گردد.

بر بنیاد آمار بخش روابط با کارکنان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، هم‌اکنون حدود 70 نوع ادویه‌جات در کلینیک صحی این اداره موجود است و در جریان روز به مراجعین تجویز می‌گردد.

این درحالی است که مقام رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همواره تلاش دارد تا تمامی زمینه‌های بهتر کاری را برای کارمندان این اداره مساعد سازد.

در کنار این، درحال حاضر کار ساخت تعمیر کلینیک معیاری برای افراد دارای معلولیت بینایی در انستیتوت مسلکی روشندلان/نابینایان کابل به مرحله نهایی رسیده است.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۸:۴۱
Background image

آموزش تطبیق ادویه‌جات حیوانی برای دانش‌آموزان انستیتوت وترنری

به منظور ارتقای مهارت‌های عملی و آمادگی بیشتر دانش‌آموزان بخش وترنری، برنامه آموزشی عملی در کلینیک صحت حیوانی ولایت کاپیسا برگزار شد. در این برنامه، چگونگی تطبیق صحیح ادویه‌جات حیوانی. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۲:۲۲
Background image

آموزش عملی دانش‌آموزان انستیتوت معاون انجنیری کاپیسا در سب‌استیشن گلبهار

در ادامه برنامه عملی دوره پرکتیک، دانش‌آموزان رشته برق انستیتوت معاون انجنیری ولایت کاپیسا در دیدار از سب استیشن برق گلبهار درباره توزیع و تشریح «لاگ‌بوک» و آشنایی با شیوه تکمیل آن به. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۹:۳
Background image

ارتقای مهارت‌های اداری کارمندان جدیدالتقرر اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

ریاست امور کارکنان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در ادامه برنامه‌های ارتقای ظرفیت کارمندان، برنامه آموزشی نرم‌افزار « Microsoft Word » را برای ۳۰ تن از کارمندان جدیدالتقرر برگزار کرد.. . .

BACK TO NEWS