مولوی غلام حیدر شهامت: برای اصلاحات در ادارات هیچ مانعی وجود ندارد

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱/۸ - ۱۲:۲۳
shahamat

مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همزمان با آغاز تطبیق پروسه‌های‌ ساده‌شده اداری در این اداره گفت که در حال حاضر در ادارات دولتی هیچ مانعی برای اصلاحات وجود ندارد.

تطبیق پروسه‌های‌ ساده‌شده اداری در اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی امروز در برنامه‌ای با حضور مولوی عبدالحنان عارف‌الله، رییس اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی اداره امور آغاز شد.

مولوی عارف‌الله در سخنان خود در این برنامه گفت که قبلا توافق‌نامه ساده‌سازی پروسه‌های اداری میان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی و اداره اصلاحات اداری امضا شده بود و اکنون روند تطبیق پروسه‌های‌ ساده‌شده آغاز شده است.

وی گفت که اهداف و تعهد امارت اسلامی خدمت به مردم است.

رییس اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی را تکیه‌گاه مردم افغانستان خواند و از کارمندان این اداره خواست که مسئولیت‌‌های سپرده‌شده برایشان را کوچک نشمارند.

در ادامه برنامه مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی صحبت و از دستاوردهای اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی تقدیر کرد.

آقای شهامت گفت که در کمتر یک سال بیش از 370 پروسه در ادارات دولتی ساده شده است و این نشان می‌دهد که در حال حاضر هیچ مانعی برای «اصلاح و خودسازی وجود ندارد».

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی گفت که اکنون هر کارمندی می‌تواند طرحی برای اصلاحات ارایه کند و مسئولان امارت از آن استقبال خواهند کرد.

آقای شهامت در بخشی از سخنان خود گفت که با ساده‌شدن پروسه‌های اداری در اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، روند طولانی رسیدگی به اسناد کوتاه و برای مراجعین سهولت فراهم شده است.

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تأکید کرد اسنادی که از ولایات می‌آید نباید بیشتر از یک روز در این اداره معطل شود.

در ختم این برنامه برای رییس و کارمندان اداره اصلاحات اداری و همچنین کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی که در ساده‌سازی پروسه‌ها نقش داشتند، تحسین‌نامه‌ اهدا شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS