جلسه هیأت رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۸/۳ - ۱۳:۵۰
رهبری غونډه

جلسه هیأت رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست و معاونین این اداره برگزار شد.

در این نشست در ابتدا فیصله‌های قبلی نشست رهبری از جمله درباره‌ی پروژه «اس دی پی» و سفارشات اداره عالی تفتیش مرور و گزارش از تطبیق آنها ارایه شد. در این زمینه مطابق هدایت رهبری اداره، کمیته‌ای چهار نفری با عضویت نمایندگان ریاست‌های خدمات و املاک، مالی و حسابی، پلان و آمریت تدارکات موظف شد تا اجناس پروژه «اس دی پی» را موجودی نمایند.

در ادامه نشست مطابق اجندا، حامد پوپل، رییس مالی و حساب درباره‌ی وضعیت مصرف بودجه اداره گزارش ارایه کرد. آقای پوپل گفت که میزان مصرف بودجه تا اکنون خوب است. وی درباره‌ دلایل عدم مصرف بودجه برخی از کودها نیز توضیحات ارایه کرد.

در این نشست مولوی محمد مکاشیف، رییس ارزیابی و نظارت درباره‌ی مشکلات مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی شهر و ولسوالی‌های کابل صحبت کرد. آقای مکاشیف گفت که مشکلات تمام این مراکز بررسی شده و گزارش آن به ریاست‌های مربوطه راجع گردیده است.

در اخیر مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در جمع‌بندی جلسه بر رسیدگی به مشکلات انستیتوت‌ها و لیسه‌های شهر و ولسوالی‌های کابل تأکید کرد و گفت ریاست‌ها مربوطه باید گزارش ریاست ارزیابی و نظارت را به‌گونه جدی تعقیب کنند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS