انستیتوت نفت و گاز ولایت بلخ تورنمنت بهاری بازی های فوتبال برگزار کرد

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۴/۳/۱۳ - ۹:۱۵
TVETA

مسولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت بلخ از راه‌اندازی تورنمنت فوتبال دانش‌آموزان انستیتوت نفت و گاز آن ولایت خبر میدهند.

هدف از برگزاری این مسابقات، تشویق جوانان به فعالیت‌های سالم، تقویت روحیه تیمی و ایجاد فضای دوستانه میان دانش‌آموزان می‌باشد.

گفتنیست که این تورتمنت با اشتراک تیم های مختلف از میان شاگردان دیپارتمنت استاد شاگردی انستیتوت نفت و گاز ولایت بلخ راه‌اندازی گردیده که تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

در همین حال مسولان آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی بلخ تأکید دارند که فراهم‌سازی زمینه‌های ورزشی در کنار آموزش‌های عملی و نظری، نقش مهمی در رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

از همین رو مسئولان در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی همواره تلاش می‌کنند تا با ایجاد محیط مناسب برای دانش‌آموزان، زمینه رشد جوانان را بیشتر مساعد می‌سازد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۵/۳/۱۶ - ۱۵:۴۶
Background image

امضای تفاهم‌نامه همکاری آمریت تعلیمات تخنیکی بامیان با ریاست مخابرات

تفاهم‌نامه همکاری میان آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی بامیان و ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی این ولایت به امضا رسید. هدف از امضای این تفاهم‌نامه تقویت همکاری‌های مشترک و ارتقای کیفیت. . .

شنبه ۱۴۰۵/۳/۱۶ - ۱۵:۴۴
Background image

حل مشکل کمبود کتب درسی در لیسه کثیرالرشتوی ارغنداب ولایت زابل

در راستای بهبود روند آموزشی و فراهم‌سازی امکانات لازم برای دانش‌آموزان، مشکل کمبود کتب درسی در لیسه کثیرالرشتوی ولسوالی ارغنداب ولایت زابل با همکاری مشترک آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی. . .

شنبه ۱۴۰۵/۳/۱۶ - ۱۰:۴۵
Background image

نشست اصلاحی و تربیتی پیرامون مدیریت اختلاف‌نظرها برگزار شد

در ادامه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، نشستی با حضور کارمندان این اداره برگزار گردید که در آن مولوی مبشر آغا رئیس تضمین کیفیت و اعتباردهی پیرامون اختلاف‌نظرها. . .

BACK TO NEWS