وضعیت انستیتوت مسلکی زراعت مومند دره بررسی شد

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۹
tveta

هیأت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در سفری به ولایت ننگرهار، وضعیت انستیتوت مسلکی زراعت و همچنین انستیتوت تجارت ولسوالی مومند دره این ولایت را بررسی نمود.

آنان از تجهیزات و صنوف آموزشی این دو مرکز آموزشی نیز دیدار کردند.

همچنین دانش‌آموزان مشکلات و نیازهای شان را با هیأت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی شریک ساختند و محترم مفتی فضل‌الرحمن فاضل معاون امور مالی و اداری برای رسیدگی به مشکلات آنان وعده همکاری نمود.

هدف از سفر هیأت این اداره به ولایات، دریافت راه‌حل برای مشکلات و رسیدگی به نیازهای مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایات عنوان شده است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۲:۵
Background image

توزیع مواد خوراکی برای شاگردان انستیتوت مسلکی ناشنوایان

یک نهاد خیریه برای 490 تن از شاگردان انستیتوت ناشنوایان کابل مواد خوراکی و برنج توزیع کرد. مسئولان در آمریت تخنیکی ولایت کابل می‌گویند که این مواد خوراکی امروز باحضور نمایندگان نهاد. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۲:۰
Background image

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ولایت کاپیسا سفر کرد

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در رأس هیأتی از این اداره به ولایت کاپیسا سفر کرد. هدف از سفر ایشان به ولایت کاپیسا، بررسی وضعیت مراکز تعلیمات تخنیکی این. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۱۹
Background image

برگزاری امتحان تثبیت سویه برای مجاهدین در ولایت نیمروز

مسئولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت نیمروز از برگزاری امتحان تثبیت سویه تعلیمی برای مجاهدین در این ولایت خبر می‌دهند. در این برنامه مقامات محلی و بزرگان ولایت ولایت نیمروز نیز. . .

BACK TO NEWS