راه‌اندازی برنامه ارتقای ظرفیت برای مسئولان مراکز تخنیکی زون شمال

media_admin
شنبه ۱۴۰۴/۱۲/۹ - ۱۰:۴۳

ریاست زون شمال اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور بهبود امور تدریسی در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برنامه ارتقای ظرفیت برگزار نمود.

این برنامه برای سه روز است که در آن آمرین و مدیراین تدریسی اشتراک می‌نمایند. اصول دفترداری، تنظیم امور اسناد از موضوعاتی اند که در این سیمینار به آن پرداخته می‌شود.

اشتراک کننده‌گان از راه‌اندازی این برنامه استقبال می‌کنند. آنان می‌گویند که برگزاری برنامه‌ها و سیمینارهای ارتقای ظرفیت برای بهبود امور بسیار مفید است.

این درحالی است که هم‌اکنون و در آستانه رسیدن سال تعلیمی و تحصیلی جدید، در شمار دگر از ولایت کشور برنامه‌های مختلف ارتقای ظرفیت در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ادامه دارد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۴:۵۴
Background image

برگزاری نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی باحضور شماری از رؤسا و مسئولان بخش‌های مختلف این اداره در معاونیت امور تخنیکی و مسلکی برگزار گردید. در آغاز این مجلس فیصله‌های قبلی بورد. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۱:۵۱
Background image

افتتاح مرکز معلومات و مشوره‌دهی انستیتوت زراعت و وترنری بامیان

مرکز معلومات و مشوره‌دهی انستیتوت زراعت و وترنری آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی بامیان با حضور مسئولان محلی، علما، دهاقین و مالداران به‌گونه رسمی افتتاح و به فعالیت آغاز کرد. محمد صالح. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۸:۴۱
Background image

آموزش تطبیق ادویه‌جات حیوانی برای دانش‌آموزان انستیتوت وترنری

به منظور ارتقای مهارت‌های عملی و آمادگی بیشتر دانش‌آموزان بخش وترنری، برنامه آموزشی عملی در کلینیک صحت حیوانی ولایت کاپیسا برگزار شد. در این برنامه، چگونگی تطبیق صحیح ادویه‌جات حیوانی. . .

BACK TO NEWS