برنامه آموزش مجاهدین ولایت پنجشیر در مراکز تعلیمات تخنیکی آغاز گردید

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۲۴
TVETA

برنامه آموزش اداره و مدیریت برای مجاهدین ولایت پنجشیر در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی با حضور شماری از مقامات محلی این ولایت آغاز گردید.

در این مراسم سخنرانان تأکید کردن که مجاهدین باید از فرصت موجود در راستای کسب علم استفاده اعظمی نمایند.

در همین حال فرمانده امنیه ولایت پنجشیر در این مراسم گفت که نظام اسلامی در راستای مسلکی‌سازی و بلند بردن ظرفیت کارمندان متعهد است.

ایشان از طرح آموزش مجاهدین که ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تهیه گردیده است نیز قدردانی کرد و افزود که عملی‌شدن این طرح یک خدمت بسیار ارزشمند برای مجاهدینی است که از ادامه فراگیری تعلیم باز مانده اند.

رئیس معارف ولایت پنجشیر در این مراسم گفت که حدود 150 تن پس از تثبیت سویه تعلیمی برای فراگیری آموزش برنامه اداره و مدیریت شامل مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی شده‌اند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۳:۱۲
Background image

دیدار سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی از انستیتوت هنرهای زیبا و صنایع کابل

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به انستیتوت هنرهای زیبا و صنایع کابل رفت و در آنجا وضعیت اداری و تدریسی این مرکز آموزشی ار نظارت نمود. محترم مولوی شهامت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۷
Background image

یک نهاد کمک‌رسان به شاگردان تعلیمات خاص غزنی مواد درسی توزیع کرد

مسئولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت غزنی می‌گویند که یک موسسه مددرسان موسوم به «کوار» به شاگردان بخش ناشنوا تعلیمات خاص این ولایت مواد درسی و قرطاسیه توزیع کرد. مواد کمک شده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۵
Background image

جریان آموزش عملی دانش آموزان انستیتوت کثیرالرشتوی غزنی

محصلین رشته موتر انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت غزنی درباره چگونگی عارضه‌یابی موتر به صورت عملی آموزش دیدند. استاد رهنمار در ورکشاپ عملی این مرکز آموزشی، پیرامون چگونگی ترمیم موتر به. . .

BACK TO NEWS