امضای تفاهم‌نامه همکاری آمریت تعلیمات تخنیکی بامیان با ریاست مخابرات

media_admin
شنبه ۱۴۰۵/۳/۱۶ - ۱۵:۴۶

تفاهم‌نامه همکاری میان آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی بامیان و ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی این ولایت به امضا رسید.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه تقویت همکاری‌های مشترک و ارتقای کیفیت آموزشی در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی عنوان شده‌است.

مسئولان هر دو نهاد هنگام امضای این تفاهم‌نامه بر عملی‌سازی مواد تفاهم‌نامه و همچنین حمایت از رشته‌های کمپیوتر و برق و همینطور فراهم‌سازی زمینه‌های بهتر یادگیری برای محصلان انستیتوت‌های تخنیکی و مسلکی تأکید کردند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۵/۴/۶ - ۱۰:۱
Background image

برگزاری نشست اصلاحی و آموزشی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

مفتی محمد طاهر احمد در نشستی که ازسوی ریاست ارشاد و دعوت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار گردیده بود، درباره اقامه درست نماز و عبادات تأکید صحبت نمود. وی در جریان صحبت‌هایش گفت که. . .

پنجشنبه ۱۴۰۵/۴/۴ - ۹:۹
Background image

دانش‌آموزان انستیتوت معاون انجنیری کاپیسا به گونه عملی آموزش دیدند

دانش‌آموزان صنف دوازدهم رشته برق قوی آمریت انستیتوت معاون انجنیری ولایت کاپیسا نصب و ویرنگ آیفون‌های صوتی و تصویری را بر روی بورد آموزشی به گونه عملی آموزش دیدند. این فعالیت آموزشی با. . .

چهارشنبه ۱۴۰۵/۴/۳ - ۱۲:۸
Background image

برگزاری ورکشاپ کاریابی و کارآفرینی برای دانشجویان تعلیمات تخنیکی

آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کاپیسا ورکشاپ سه‌روزه «کاریابی و کارآفرینی» برای دانشجویان و همچنان فارغان انستیتوت‌های این ولایت برگزار کرد. این برنامه آموزشی برای سه روز در تالار. . .

BACK TO NEWS