امتحان تحریری برای ۶ بست انکشافی ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

haroon
پنجشنبه ۱۳۹۸/۲/۵ - ۱۱:۳۰
Condidates

امتحان تحریری برای ۶ بست انکشافی ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی در مرکز امتحانات  این اداره  برگزار شد.

این نخستین بار است که بست‌های انکشافی ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی  بر اساس رقابت گرفته می‌شود. ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی  پس از آن که  از سوی مقام ریاست جمهوری به عنوان یک نهاد مستقل منظور شد، راه‌اندازی امتحانات بست‌‎های انکشافی را جهت شفافیت هر چه بیشتر پروسۀ استخدام آغاز کرده است.

۶۹ تن برای بست‌های متخصص منابع‌بشری، متخصص تکنالوژی معلوماتی، متخصص پلان و گزارش‌دهی، کودیناتور، آفسر اداری و دفترداری و آفسر هماهنگی و ارتباطات ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی رقابت کردند.

اشتراک‌کنندگان امتحان از راه‌اندازی امتحان بست‌های انکشافی در ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی ابراز خوشنودی می‌کنند.

احمد حامد حامد، نامزد بیست متخصص منابع‌بشری می‌گوید: «از طریق ویب‌سایت ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی به گونۀ آن‌لاین درخواست دادم، بدون هیچ‌گونه واسطه پس از چند روز تماس گرفتند که شارت‌لیست شده‌ام. برایم خیلی عالی بود».

حمیده انصار، یکی دیگر از نامزدان بست پلان‌گذاری و گزارش‌دهی می‌گوید: «فقط اسناد تحصیلی‌ام بود که زمینه را برای رقابت در این بست برایم مساعد ساخت و ادارۀ تعلیمات تخنیکی اولین ادارۀ دولتی بوده که سؤالات به گونۀ تخصصی است».

ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی تمام بست‌های خالی رتبه سوم  و چهارم این اداره را به رقابت آزاد می‌سپارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۲۲
Background image

جریان آموزش کورس‌های حرفوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

دانش‌آموزان برنامه حرفوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در ولایت بغلان درباره ترمیم موبایل، ترمیم موترسایکل و خیاطی آموزش می‌بینند. برنامه‌های حرفوی یکی از برنامه‌های مهم اداره تعلیمات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

آموزش عملی نصب دروازه‌های فابریکه برق برای محصلین انستیتوت کثیرالرشتوی چک

محصلین انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی چک ولایت میدان وردگ در یک سیر علمی از چگونگی نصب دروازه‌های فابریکه برق این ولسوالی دیدار کردند. در این دیدار، برای محصلین درباره سب‌ستیشن‌های برق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲
Background image

آموزش عملی وسایل برقی در انستیتوت کثیرالرشتوی لغمان

محصلین رشته برق انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت لغمان در یک جلسه درسی پیرامون چگونگی سیم‌پیچی وسایل برقی آموزش دیدند. ازسوی هم استاد رهنما برای آنان درباره انوع سیم‌پیچی به گونه مفصل. . .

BACK TO NEWS