آغاز برنامه آموزش زبان انگلیسی برای کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۵/۱/۳۰ - ۸:۳۶

ریاست امور کارکنان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به‌منظور ارتقای ظرفیت کارمندان این اداره برنامه آموزش زبان انگلیسی را آغاز نمود.

این دور برنامه آموزشی برای شش ماه ادامه خواهند داشت که در آن کارمندان درباره زبان و ادبیات انگلیسی آموزش می‌بینند.

اشتراک کننده‌گان از برگزاری چنین برنامه‌ها استقبال می‌کنند و خواستار تقویت هرچه بیشتر برنامه‌های آموزشی در بخش‌های مختلف هستند.

در همین حال مسئولان در ریاست امور کارکنان نیز می‌گویند که این آغاز برنامه است و این ریاست در راستای ارتقای ظرفیت کارمندان برنامه‌های مختلفی روی دست دارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۵/۴/۴ - ۹:۹
Background image

دانش‌آموزان انستیتوت معاون انجنیری کاپیسا به گونه عملی آموزش دیدند

دانش‌آموزان صنف دوازدهم رشته برق قوی آمریت انستیتوت معاون انجنیری ولایت کاپیسا نصب و ویرنگ آیفون‌های صوتی و تصویری را بر روی بورد آموزشی به گونه عملی آموزش دیدند. این فعالیت آموزشی با. . .

چهارشنبه ۱۴۰۵/۴/۳ - ۱۲:۸
Background image

برگزاری ورکشاپ کاریابی و کارآفرینی برای دانشجویان تعلیمات تخنیکی

آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کاپیسا ورکشاپ سه‌روزه «کاریابی و کارآفرینی» برای دانشجویان و همچنان فارغان انستیتوت‌های این ولایت برگزار کرد. این برنامه آموزشی برای سه روز در تالار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۴:۵۴
Background image

برگزاری نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی باحضور شماری از رؤسا و مسئولان بخش‌های مختلف این اداره در معاونیت امور تخنیکی و مسلکی برگزار گردید. در آغاز این مجلس فیصله‌های قبلی بورد. . .

BACK TO NEWS