پایان دوره پرکتیک دانش‌آموزان در ریاست برق لغمان

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۵/۲/۱۵ - ۹:۵

مسئولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت لغمان می‌گویند که برنامه آموزش‌های عملی و دوره پرکتیک دانش‌آموزان لیسه تخنیکی و مسلکی مرکز در ریاست برق آن ولایت پایان یافت.

این دانش‌آموزان در جریان دوره پرکتیک در باره موضوعات مربوط به برق به صورت عملی آموزش دیدند. آنان می‌گویند که فراگیری آموزش‌های عملی برای یادگیری آنان بسیار مفید است.

در همین حال استادان و کارمندان لیسه تخنیکی ولایت لغمان از همکاری ریاست برق آن ولایت در راستای زمینه‌سازی آموزش‌های عملی برای دانش‌آموزان، قدردانی می‌نمایند.

مسئولان در ریاست برق نیز از ادامه همکاری‌ها با آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت لغمان اطمینان می‌دهند.

بخش عمده آموزش‌ها در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی عملی است. از همینرو فارغان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی مستقیم جذب بازار کار می‌شوند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۵/۴/۴ - ۹:۹
Background image

دانش‌آموزان انستیتوت معاون انجنیری کاپیسا به گونه عملی آموزش دیدند

دانش‌آموزان صنف دوازدهم رشته برق قوی آمریت انستیتوت معاون انجنیری ولایت کاپیسا نصب و ویرنگ آیفون‌های صوتی و تصویری را بر روی بورد آموزشی به گونه عملی آموزش دیدند. این فعالیت آموزشی با. . .

چهارشنبه ۱۴۰۵/۴/۳ - ۱۲:۸
Background image

برگزاری ورکشاپ کاریابی و کارآفرینی برای دانشجویان تعلیمات تخنیکی

آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کاپیسا ورکشاپ سه‌روزه «کاریابی و کارآفرینی» برای دانشجویان و همچنان فارغان انستیتوت‌های این ولایت برگزار کرد. این برنامه آموزشی برای سه روز در تالار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۴:۵۴
Background image

برگزاری نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی باحضور شماری از رؤسا و مسئولان بخش‌های مختلف این اداره در معاونیت امور تخنیکی و مسلکی برگزار گردید. در آغاز این مجلس فیصله‌های قبلی بورد. . .

BACK TO NEWS