سیمینار ارتقای ظرفیت برای کارمندان اداری قومندانی امنیه هلمند ارایه شد

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۴/۳/۷ - ۸:۵۶

آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت هلمند به منظور تحکیم همکاری های همه جانبه برای مدیران اداری قومندانی امینه آن ولایت سیمینار آموزشی سه روزه برگزار کرد.

در این سیمینار ۹۰ تن کارمندان اداری قومندانی امینه هلمند اشتراک داشتند که در آن پیرامون مدیریت دفتر و امور اداری آموزش میبینند.

مسولان آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی هلمند هدف از برگزاری این سیمینار آموزشی تقویت همکاری ها و بلند بردن ظرفیت کارمندان ادارات مختلف در امور اداری عنوان کرده است.

این در حالیست که رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همواره بر تقویت هماهنگی ها با ادارات دیگر تأکید میکند و تلاش دارد تا برای بهبود امور حکومتی برنامه های مختلف ارتقای ظرفیت برای کارمندان برگزار شود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۹:۱۷
Background image

آشنایی دانشجویان کمپیوترساینس درباره امنیت شبکه

دانشجویان رشته شبکه کمپیوترساینس انستیتوت معاون انجینیری ولایت کاپیسا با کاربردهای هوش مصنوعی در امنیت شبکه، آشنا شدند. این دانشجویان در یک جلسه درسی تخصصی، پیرامون نقش هوش مصنوعی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۹:۱۴
Background image

مراسم فراغت دانشجویان انستیتوت زراعت چپرهار برگزار شد

مراسم فراغت دانشجویان انستیتوت زراعت چپرهار ولایت ننگرهار با حضور مسؤولان محلی، علما، بزرگان قومی، خانواده‌های دانشجویان و جمعی از جوانان برگزار گردید. در مراسم فراغت این دانش‌جویان،. . .

شنبه ۱۴۰۵/۳/۳۰ - ۱۰:۴۷
Background image

سخنرانی استاد مومن حکیمی درباره عهد و پیمان بندگان با خداوند متعال

در ادامه نشست‌های اصلاحی و تربیتی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، استاد حمزه مؤمن حکیمی درباره عهد و پیمان مسلمانان با خداوند متعال سخنرانی نمود. وی با استناد به آیات مبارک سوره فاتحه. . .

BACK TO NEWS