برگزاری برنامه ارتقای ظرفیت برای مامورین تدریسی مراکز تعلیمات تخنیکی

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۲۴
TVETA

ریاست منابع بشری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برای مدیران و مامورین تدریسی مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برنامه ارتقای ظرفیت برگزار کرد.

در این برنامه 30 تن اشتراک داشتند و آنان برای یک روز پیرامون کارهای مهم اداری آموزش می‌بینند.

اشتراک کنندگان ضمن خرسندی از برگزاری این برنامه، از مسئولین می‌خواهند تا در راستای بهبود و ارتقای ظرفیت کارمندان بیشتر توجه نمایند.

ازسوی هم رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همواره بر تقویت و بهبود ظرفیت کارمندان این اداره تأکید دارد و به مسئولین در این زمینه هدایات لازم نیز صادر کرده است.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۴:۵۴
Background image

برگزاری نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی باحضور شماری از رؤسا و مسئولان بخش‌های مختلف این اداره در معاونیت امور تخنیکی و مسلکی برگزار گردید. در آغاز این مجلس فیصله‌های قبلی بورد. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۱:۵۱
Background image

افتتاح مرکز معلومات و مشوره‌دهی انستیتوت زراعت و وترنری بامیان

مرکز معلومات و مشوره‌دهی انستیتوت زراعت و وترنری آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی بامیان با حضور مسئولان محلی، علما، دهاقین و مالداران به‌گونه رسمی افتتاح و به فعالیت آغاز کرد. محمد صالح. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۸:۴۱
Background image

آموزش تطبیق ادویه‌جات حیوانی برای دانش‌آموزان انستیتوت وترنری

به منظور ارتقای مهارت‌های عملی و آمادگی بیشتر دانش‌آموزان بخش وترنری، برنامه آموزشی عملی در کلینیک صحت حیوانی ولایت کاپیسا برگزار شد. در این برنامه، چگونگی تطبیق صحیح ادویه‌جات حیوانی. . .

BACK TO NEWS