برگزاری آموزش برنامه اداره و مدیریت برای مجاهدین ولایت پروان

media_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۳:۲۵
tveta

آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت پروان از برگزاری برنامه آموزش مجاهدین در انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز این ولایت خبر می‌دهند.

در این برنامه مقامات محلی ولایت پروان نیز اشتراک و سخنرانی نمودند.

محمد ادریس انوری معاون ولایت پروان در صحبت‌هایش در این مراسم از اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی بخاطر زمینه سازی ادامه تعلیمی برای مجاهدین سپاسگذاری نمود.

ایشان گفت که مجاهدین باید از این فرصت استفاده نمایند و همیشه در صنف حاضر باشند. آقای انوری همچنین گفت که آموزش مجاهدین در اصلاحات اداره نقش اساسی دارد.

در ادامه این برنامه مولوی محمدزی رسولی آمر تعلیمات تخنیکی و مسلکی صحبت نمود. او گفت که اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برای حمایت از مجاهدین متعهد است.

محترم مولوی محمدزی تصریح نمود که مجاهدین اشتراک کننده در برنامه های آموزش اداره و مدیریت باید در صنف حاضر باشند و از فرصت به میان آمده استفاده نمایند.

پیشتر نیز آمریت تعلیمات تخنیکی ولایت پروان از اشتراک حدود هزار تن از مجاهدین در برنامه تثبیت سویه تعلیمی خبر داده بود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۲:۵
Background image

توزیع مواد خوراکی برای شاگردان انستیتوت مسلکی ناشنوایان

یک نهاد خیریه برای 490 تن از شاگردان انستیتوت ناشنوایان کابل مواد خوراکی و برنج توزیع کرد. مسئولان در آمریت تخنیکی ولایت کابل می‌گویند که این مواد خوراکی امروز باحضور نمایندگان نهاد. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۲:۰
Background image

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ولایت کاپیسا سفر کرد

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در رأس هیأتی از این اداره به ولایت کاپیسا سفر کرد. هدف از سفر ایشان به ولایت کاپیسا، بررسی وضعیت مراکز تعلیمات تخنیکی این. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۱۹
Background image

برگزاری امتحان تثبیت سویه برای مجاهدین در ولایت نیمروز

مسئولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت نیمروز از برگزاری امتحان تثبیت سویه تعلیمی برای مجاهدین در این ولایت خبر می‌دهند. در این برنامه مقامات محلی و بزرگان ولایت ولایت نیمروز نیز. . .

BACK TO NEWS