ادامه دیدارها از مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت بلخ

media_admin
پنجشنبه ۱۴۰۴/۹/۲۷ - ۱۰:۲

‌هیأتی از اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست محترم مولوی غلام سعید احساس در ادامه سفر خویش به ولایت بلخ، وضعیت انستیتوت تخنیکی و مسلکی سجادیه و همچنین انستیتوت اداره و حسابداری مرکز را بررسی نمودند.

آنان مشکلات و چالش های مراکز آموزشی را از نزدیک دیدند و در زمینه رسیدگی به آن وعده همکاری دادند.

در همین حال این هیأت از مسئولان این مراکز خواست تا در زمینه دروس عملی به شاگردان بیشتر تلاش نمایند.

هدف از این سفر، بررسی وضعیت مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایات عنوان شده‌است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۲۴ - ۱۱:۱۶
Background image

آموزش عملی شناسایی و مدیریت آفات نباتی برای دانش‌آموزان

دانش‌آموزان بخش زراعت انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی چهارآسیاب درباره شناسایی و مدیریت آفات نباتی به گونه عملی آموزش دیدند. هدف از این برنامه، ارتقای دانش و مهارت‌های شاگردان در زمینه. . .

شنبه ۱۴۰۵/۳/۲۳ - ۱۱:۱
Background image

تأکید بر ارزش بندگی در نشست اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

در ادامه نشست‌های اصلاحی و تربیتی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، مفتی سید حسیب‌الله سادات پیرامون ارزش، جایگاه و فضیلت‌های بندگی در اسلام به گونه مفصل صحبت نمود. وی در سخنان خویش بیان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۵/۳/۲۱ - ۸:۱۵
Background image

آموزش عملی ساختمان برای دانش‌آموزان رشته تعمیرات

به اساس تفاهم‌نامه همکاری میان آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت بلخ و ریاست شهرسازی آن ولایت، برنامه آموزشی عملی برای دانش‌آموزان رشته تعمیرات انستیتوت نفت و گاز برگزار گردید. در این. . .

BACK TO NEWS