برگزاری برنامه ارتقای ظرفیت برای آمرین اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

media_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۵
tveta

برای 16 تن از آمرین هستۀ مرکزی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برنامه ارتقای ظرفیت برگزار شد.

در این برنامه، چگونگی تدوین تشکیل پیشنهادی ریاست‌ها و آمریت‌ها برای اشتراک کننده‌گان آموزش داده شد.

ارتقای ظرفیت کارمندان یکی از اهداف اساسی رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی است.

پیشتر نیز، برای شماری از کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در موسسه «ایلسو» برنامه ارتقای ظرفیت برگزار شده بود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۵/۴/۴ - ۹:۹
Background image

دانش‌آموزان انستیتوت معاون انجنیری کاپیسا به گونه عملی آموزش دیدند

دانش‌آموزان صنف دوازدهم رشته برق قوی آمریت انستیتوت معاون انجنیری ولایت کاپیسا نصب و ویرنگ آیفون‌های صوتی و تصویری را بر روی بورد آموزشی به گونه عملی آموزش دیدند. این فعالیت آموزشی با. . .

چهارشنبه ۱۴۰۵/۴/۳ - ۱۲:۸
Background image

برگزاری ورکشاپ کاریابی و کارآفرینی برای دانشجویان تعلیمات تخنیکی

آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کاپیسا ورکشاپ سه‌روزه «کاریابی و کارآفرینی» برای دانشجویان و همچنان فارغان انستیتوت‌های این ولایت برگزار کرد. این برنامه آموزشی برای سه روز در تالار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۴:۵۴
Background image

برگزاری نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی باحضور شماری از رؤسا و مسئولان بخش‌های مختلف این اداره در معاونیت امور تخنیکی و مسلکی برگزار گردید. در آغاز این مجلس فیصله‌های قبلی بورد. . .

BACK TO NEWS