ورکشاپ انکشاف نصاب تعلیمی انستیتوت‌های زراعت و علوم حیانی کابل افتتاح شد

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۹/۹ - ۱۴:۲۳
نصاب

ورکشاپ یک ماهه برای انکشاف نصاب تعلیمی انستیتوت‌های زراعت و علوم حیوانی کابل آغاز شد.

این ورکشاپ با ابتکار ریاست نصاب اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شده است و اشتراک‌کنندگان آن استادان رشته‌های زراعت پوهنتون‌ها و انستیتوت‌ها، متخصصان زراعت و بازار کار هستند.

عبدالمتین شریفی، آمر انکشاف نصاب تعلیمی با معرفی جلسه گفت که اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی درنظر دارد تا نصاب تعلیمی مراکز خود به ویژه بخش زراعت را بازنگری کند.

قرار است این ورکشاپ برای 30 روز ادامه داشته باشد و استادان پوهنتون‌ و مختصصان روی انکشاف نصاب تعلیمی انستیتوت‌های زراعت و علوم حیوانانی کار کنند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۲۸
Background image

امتحان تثبیت سویه تعلیمی مجاهدین در سرپل برگزار شد

امتحان تثبیت سویه تعلیمی مجاهدین در ولایت سرپل با حضور الحاج داملا محمد نادر حقجو معاون والی این ولایت برگزار گردید. در این امتحان حدود 500 تن از مجاهدین اشتراک داشتند که به گفته. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۲۴
Background image

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

جلسه انسجام بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست محترم مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسلکی این اداره برگزار شد. در آغاز این نشست، فیصله‌های جلسه قبلی بورد. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۳۶
Background image

آغاز برنامه آموزشی اداره و مدیریت برای منسوبین وزارت دفاع در ولایت لوگر

در ادامه برنامه آموزشی اداره و مدیریت برای مجاهدین در ولایت لوگر؛ این بار برنامه آموزش اداره و مدیریت برای مجاهدین و منسوبین وزارت دفاع در ولایت لوگر آغاز گردید. مسئولان در آمریت. . .

BACK TO NEWS