نزدیک به 100 تن از برنامه‌های حرفوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی فارغ شدند

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۷ - ۱۵:۲۰
TVETA

یک دور آموزش برنامه‌های حرفوی که حدود سه ماه پیش در انستیتوت کثیرالرشتوی احمدشاه بابا برگزار گردیده بود، پایان یافت.

در این برنامه آموزشی، حدود 100 تن در بخش‌های ترمیم موبایل، خیاطی و فلزکاری به گونه عملی آموزش دیدند.

در همین حال، فارغان این برنامه آموزشی ضمن قدردانی از رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی بخاطر برگزاری این برنامه می‌افزایند که در حال حاضر آنان می‌توانند در رشته‌های که آموزش دیدند، کار نمایند.

آنان نقش آموزش‌های عملی را بریادگیری محصلین مهم می‌خوانند و از مسئولین می‌خواهند که آموزش‌های عملی را در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی بیشتر تقویت نمایند.

این درحالی است که رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز همواره بر تقویت بیشتر آموزش‌های عملی در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی تأکید دارد.

قابل ذکر است که برنامه‌های حرفوی یکی از برنامه‌های مهم اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی است که تاکنون صدها نفر از این برنامه‌های فارغ گردیده و در بازار صاحب کار هستند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۵:۵۳
Background image

برگزاری امتحان مسایل فقهی ‌و عقیدتی کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

ریاست ارشاد و دعوت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی امتحان مسایل فقهی‌و عقیدتی برای کارمندان این اداره برگزار نمود. این ریاست به هدف بلند بردن سطح آگاهی کارمندان این اداره از مسایل عقیده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۵:۵۱
Background image

شاگردان لیسه میخانیکی لوگر در مورد برق آموزش دیدند

شاگردان رشته برق لیسه میخانیکی ولایت لوگر در مورد برق به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای آنان پیرامون اهمیت برق و نقش برق نیز به گونه مفصل توضیحات ارایه نمود. بخش. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۰:۴۷
Background image

شاگردان لیسه مسلکی ولسوالی شاه جوی زابل در مورد خاک آموزش ‌دیدند

شاگردان صنف دهم لیسه مسلکی ولسوالی شاه جوی زابل در مورد خاک و شناسایی ذرات خاک به گونه عملی آموزش دیدند. استاد راهنما در جریان درس برای آنان درباره شناخت خاک و شناسایی ذرات خاک به گونه. . .

BACK TO NEWS