دیدار هیأت چینی با سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۵/۲۲ - ۱۶:۵۰
دیدار هیأت چینی با سرپرست اداره

مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با نمایندگان شرکت چینی که تعمیر این اداره را ساخته‌اند، دیدار کرد.

دوطرف در این دیدار درباره آغاز کار ترمیم تعمیر اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی بحث و گفت‌وگو نمودند.

این هیأت از رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی خواست‌تا جاهایی که نیاز به ترمیم دارد را نهایی و اسناد آن را از طریق وزارت خارجه افغانستان با سفارت چین شریک نمایند.

هیأت چینی هم‌چنین در مورد ساخت طعام‌خانه و مسجد شریف که قبلآ از سوی این اداره مطرح شده بود گفت: « انجنیران چینی را برای همکاری با انجنیران افغانی به افغانستان میاوریم تا در هماهنگی باهم، کار روی سروی و دیزاین این پروژه را آغاز کنند.»

در پایان این نشست، مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی از همکاری‌های دولت چین با اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی قدردانی کرد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۶:۱۸
Background image

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ارزش ۱۷۷هزار دالر تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با «نص محمد نصرالدین» رئیس موسسه پاملرنه در افغانستان، تفاهم نامه همکاری امضا کرد. بر بنیاد این تفاهم‌نامه، موسسه. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۹:۲۵
Background image

جریان آموزش های حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری

شاگردان رشته های ترمیم مبایل و خیاطی کورس های کوتاه مدت حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری ولایت بغلان به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای شاگردان در مورد. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۴:۵۴
Background image

جریان آموزش عملی شاگردان انستیتوت تخنیکی جوزجان در مورد ساختمان

شاگردان رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت جوزجان در مورد ساختمان به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای شاگردان پیرامون ساختمان، چگونگی قالب بندی و مواد مورد ضرورت. . .

BACK TO NEWS