بـرگـزاری ورکشاپ دو روزه پـلان و گزارشدهی ولایتی۱۴ الی ۱۵ دلو ۱۳۹۹

media_admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۹:۵۸
tveta24

ورکــشاپ پــلان و گــزارشــدهی ولایـتی به منــظور ارزیــابی کـارکـردهای مسئـولین ولایـتی تعلـیمات تخنـیکی و مسلکی و تطبـیق پـلان‌هـا و برنــامه هـای آیـنده اداره تعـلیمات تخنیکی و مسلکی به مدت دو روز در شـهر کابـل برگزار گردید. در این برنـامه دو روزه کــه رهـبری اداره، مسـئولین مـرکزی و آمرین تخنیکی ۳۴ ولایـت کشور حضور داشتند، گزارش کارکردهای آمرین تخنیکی ولایات استماع و در رابطه به چگونگی تطبیق برنامه های سال آینده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عبدالحمید اکبر معاون امور اکادمیک در روز اول ایـن برنـامـه تأکید کرد که ارزیابی از کارکردهای ما باید نتیجه محور باشد و اجــراآت در مطــابقت به پـلان‌هــای مطـروحه مـورد تطبیق قرار گیرد. وی اضـافه کرد که برنامه ها و فعالیت های ولایتی بـاید مطـابق وضعـیت اقـتصادی و اجــتماعی ولایت مربوطه عیـار گـردیده و مسـئولین ولایتی در قسمت اجرایی شدن آن تلاش ورزند.

به همین ترتیب در مورد پلانهای اداره، قطعیه و مصارف پلان ولایتی، چگونگی تطبیق برنامه‌ها و تهیه گزارش، شیوۀ جدید ارزیابی اجراآت کارمندان وگزارش تطبیقات پلان های ولایتی از جانب مسئولین مربوطه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۲۲
Background image

جریان آموزش کورس‌های حرفوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

دانش‌آموزان برنامه حرفوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در ولایت بغلان درباره ترمیم موبایل، ترمیم موترسایکل و خیاطی آموزش می‌بینند. برنامه‌های حرفوی یکی از برنامه‌های مهم اداره تعلیمات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

آموزش عملی نصب دروازه‌های فابریکه برق برای محصلین انستیتوت کثیرالرشتوی چک

محصلین انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی چک ولایت میدان وردگ در یک سیر علمی از چگونگی نصب دروازه‌های فابریکه برق این ولسوالی دیدار کردند. در این دیدار، برای محصلین درباره سب‌ستیشن‌های برق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲
Background image

آموزش عملی وسایل برقی در انستیتوت کثیرالرشتوی لغمان

محصلین رشته برق انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت لغمان در یک جلسه درسی پیرامون چگونگی سیم‌پیچی وسایل برقی آموزش دیدند. ازسوی هم استاد رهنما برای آنان درباره انوع سیم‌پیچی به گونه مفصل. . .

BACK TO NEWS