امتحان تثبیت سویه مجاهدی در ولایت کاپیسا برگزار شد

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۵۴
TVETA

امتحان تثبیت سویه 1250 تن مجاهد به منظور شمولیت و فراگیری برنامه اداره و مدیریت در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کاپیسا برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این برنامه، شیخ اسدالله سنان معاون ولایت و شمار دگر از مقامات نیز حضور داشتند.

در همین حال، معاون والی کاپیسا پیرامون ارزش علم و دانش صحبت نمود و از توجه رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در راستای فراهم‌سازی زمنیه آموزش برای مجاهدین قدردانی کرد.

ازسوی هم مولوی محمد فرید حقانی رئیس معارف کاپیسا درباره شفافیت این برنامه نیز اطمینان داد. ایشان از مجاهدین اشتراک کننده در امتحان خواست تا در کسب علم تلاش نمایند و در صنف حاضر باشند.

همچنین آمر تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کاپیسا در این برنامه سخنرانی کرد و جزئیات طرح آموزش مجاهدین را نیز توضیح داد.

مولوی شمس الرحمن سعادت آمر تخنیکی کاپیسا اضافه کرد که به اساس طرح آموزش مجاهدین؛ آنان میتوانند در سراسر کشور برای ادامه تعلیمات خویش شامل مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی گردند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۶:۱۶
Background image

طرح ارزیابی و ارتقای ظرفیت استادان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ارایه شد

نشست هیأت رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور ارایه طرح ارزیابی استادان داخل خدمت مراکز آموزشی این اداره، برگزار شد. در آغاز این نشست محترم روح الله هوتک جزئیات طرح ارزیابی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۶:۰
Background image

امتحان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی در مناطق گرمسیر آغاز گردید

مسئولان در آمریت‌های تخنیکی ولایات و مناطق گرمسیر از آغاز امتحان خزانی در این ولایت‌ها خبر می‌دهند. در این میان آمریت تخنیکی و مسلکی ولایت ننگرهار به مناسبت آغاز امتحان سمستر دوم سال. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۴:۷
Background image

مراسم پایانی آموزش عملی محصلین انستیتوت میخانیکی اکبر مومند برگزار گردید

مراسم پایانی آموزش عملی محصلینت رشته کمپیوترساینس انستیتوت‌ میخانیکی اکبر مومند ولایت ننگرهار در ریاست تکنالوژی و مخابرات ننگرهار برگزار گردید آنان در حدود یک ماه در ریاست مخابرات. . .

BACK TO NEWS