ارایه طرح ارتقای ظرفیت کارکنان ادارات دولتی در بخش پلانگذاری از سوی انستیتوت ملی پلانگذاری

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۳/۲۹ - ۱۴:۳۰
 ظرفیت لوړولو طرحه

انستیتوت ملی پلانگذاری اداره تعملیات تخنیکی و مسلکی، برای ارتقای ظرفیت کارکنان ادارات دولتی در بخش پلان‌گذاری، طرحی را به رهبری این اداره ارایه کرد.

خالد احمدی و لطف‌الله سلطانی، استادان انستیتوت ملی پلانگذاری هنگام ارایه این طرح، درباره برنامه‌های آموزشی این انستیتوت گزارش مفصل ارایه کردند.

به گفته‌ آنان، آموزش مهارت‌های مسلکی در زمینه تهیه پلان‌های سالانه، میان‌مدت و استراتژیک، از اهداف اصلی فعالیت انستیتوت ملی پلانگذاری است.

استادان انستیتوت ملی پلانگذاری گفتند که برنامه‌ آموزشی این انستیتوت شامل آموزش‌های حضوری و غیرحضوری است که در دوره‌های کوتاه مدت تنظیم شده است.

آنان خواستار همکاری رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در زمینه جذب کارمندان ادارات دولتی در برنامه‌های ارتقای ظرفیت انستیتوت ملی پلانگذاری شدند و برای ایجاد دیپارتمنت‌های جدید پیشنهاداتی را ارایه کردند.

مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی طرح انستیتوت ملی پلانگذاری را شنید و توصیه‌هایی را برای بالابردن ظرفیت این انستیتوت پیش‌کش کرد.

محمد نادر انوری، آمر انستیتوت ملی پلانگذاری گفت که این انستیتوت دارای استادان مسلکی و از امکانات خوبی برخوردار است. آقای انوری در عین حال افزود که در صورت بالابردن ظرفیت جذب شاگرد، این انستیتوت با کمبود استاد مواجه خواهد شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۴:۱۵
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مفتی سید محسن سادات رئیس تحقیق برنامه‌ها و تضمین کیفیت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی و همچنین اشتراک کارمندان این اداره برگزار شد.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۴:۴
Background image

آمرین تخنیکی ولایات گزارش جذب برنامه آموزش مجاهدین را ارایه کردند

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در یک نشست آنلاین با آمرین تخنیکی ولایات دیدار و گفت‌وگو کرد. محور این نشست، ارایه گزارش پیرامون چگونگی جذب مجاهدین برای. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزش عملی برای محصلین درباره تأثیرات ادویه‌جات نباتی روی محیط زیست

محصلین رشته زراعت انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت لغمان در جریان آموزش‌های عملی، پیرامون ادویه‌جات نباتی که برای محیط زیست مضر هستند، آموزش دیدند.

BACK TO NEWS