کلینیک صحی و خدمات درمانی برای کارمندان تعلیمات تخنیکی

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۲

به‌اساس تصمیم مقام رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی دوسال پیش کلینیک صحی با همکاری کمیته ناروی در افغانستان، در چارجوب ساختاری ریاست امور کارکنان این اداره ایجاد شد.

هدف از ایجاد این کلینیک، تشخیص و تداوی به موقع مریضی کارمندان و پیشگیری از گسترش امراض و همچنین کاهش هزینه‌های درمانی کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی عنوان شده‌است.

در همین حال، کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی از چگونگی عرضه خدمات این کلینیک خرسند هستند و می‌گویند که نیاز است تا این مرکز درمانی بیشتر تجهیز گردد.

بر بنیاد آمار بخش روابط با کارکنان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، هم‌اکنون حدود 70 نوع ادویه‌جات در کلینیک صحی این اداره موجود است و در جریان روز به مراجعین تجویز می‌گردد.

این درحالی است که مقام رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همواره تلاش دارد تا تمامی زمینه‌های بهتر کاری را برای کارمندان این اداره مساعد سازد.

در کنار این، درحال حاضر کار ساخت تعمیر کلینیک معیاری برای افراد دارای معلولیت بینایی در انستیتوت مسلکی روشندلان/نابینایان کابل به مرحله نهایی رسیده است.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۹:۳
Background image

ارتقای مهارت‌های اداری کارمندان جدیدالتقرر اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

ریاست امور کارکنان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در ادامه برنامه‌های ارتقای ظرفیت کارمندان، برنامه آموزشی نرم‌افزار « Microsoft Word » را برای ۳۰ تن از کارمندان جدیدالتقرر برگزار کرد.. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۹:۱۷
Background image

آشنایی دانشجویان کمپیوترساینس درباره امنیت شبکه

دانشجویان رشته شبکه کمپیوترساینس انستیتوت معاون انجینیری ولایت کاپیسا با کاربردهای هوش مصنوعی در امنیت شبکه، آشنا شدند. این دانشجویان در یک جلسه درسی تخصصی، پیرامون نقش هوش مصنوعی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۹:۱۴
Background image

مراسم فراغت دانشجویان انستیتوت زراعت چپرهار برگزار شد

مراسم فراغت دانشجویان انستیتوت زراعت چپرهار ولایت ننگرهار با حضور مسؤولان محلی، علما، بزرگان قومی، خانواده‌های دانشجویان و جمعی از جوانان برگزار گردید. در مراسم فراغت این دانش‌جویان،. . .

BACK TO NEWS