راه‌اندازی برنامه ارتقای ظرفیت برای آمرین مراکز تعلیمات تخنیکی ولایت کابل

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۴

ریاست امور کارکنان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور ارتقای ظرفیت آمرین و مسئولان تدریسی مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کابل برنامه ارتقای ظرفیت برگزار نمود.

این برنامه برای سه روز ادامه دارد که در آن برای مسئولان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی پیرامون اساسات مدیریت و همچنین پلان و گزارش‌نویسی آموزش داده می‌شود.

بخش ارتقای ظرفیت ریاست امور کارکنان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همواره تلاش دارد تا در هماهنگی با موسسات و سازمان‌های مختلف، سطح ظرفیت علمی کارمندان و مسئولان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی بلند رفته و کیفیت آموزشی بهبود یابد.

رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز همواره بر تقویت کیفیت در سطوح مختلف این اداره تأکید دارد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۹:۳
Background image

ارتقای مهارت‌های اداری کارمندان جدیدالتقرر اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

ریاست امور کارکنان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در ادامه برنامه‌های ارتقای ظرفیت کارمندان، برنامه آموزشی نرم‌افزار « Microsoft Word » را برای ۳۰ تن از کارمندان جدیدالتقرر برگزار کرد.. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۹:۱۷
Background image

آشنایی دانشجویان کمپیوترساینس درباره امنیت شبکه

دانشجویان رشته شبکه کمپیوترساینس انستیتوت معاون انجینیری ولایت کاپیسا با کاربردهای هوش مصنوعی در امنیت شبکه، آشنا شدند. این دانشجویان در یک جلسه درسی تخصصی، پیرامون نقش هوش مصنوعی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۹:۱۴
Background image

مراسم فراغت دانشجویان انستیتوت زراعت چپرهار برگزار شد

مراسم فراغت دانشجویان انستیتوت زراعت چپرهار ولایت ننگرهار با حضور مسؤولان محلی، علما، بزرگان قومی، خانواده‌های دانشجویان و جمعی از جوانان برگزار گردید. در مراسم فراغت این دانش‌جویان،. . .

BACK TO NEWS