ورکشاپ معرفی و مشورتی استراتیژی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۴/۲۷ - ۱۵:۴۷
ورکشاپ معرفی و مشورتی استراتیژی

ورکشاپ معرفی و مشورتی استراتیژی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با حضور مسئولان این اداره و نمایندگان وزارت‌خانه‌ها و نهادهای ذیدخل برگزار شد.

در آغاز مراسم افتتاح این ورکشاپ مفتی فضل الرحمان فاضل، معاون مالی و اداری اشتراک‌کنندگان و مهمانان را خوش آمدید گفت و افزود که هدف از برگزاری این برنامه، تعاون و همکاری ادارات با اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی است.

آقای فاضل گفت که ادارات برای پیش‌برد امور خود نیاز به همکاری و مشوره دارند. وی گفت: «لازم است که با یکدیگر همکاری کنیم».

در ادامه مولوی غلام سعید احساس، معاون امور تخنیکی و مسلکی سخنرانی کرد و گفت جای خوشحالی است که زمینه ترقی کشور و ارایه خدمات به مردم فراهم شده است.

آقای احساس افزود که باید از «وضعیت فعلی در کشور شکرگزاری کنیم». وی گفت که هیچ کشوری در جهان همانند افغانستان استقلال و آزادی ندارد.

معاون امور تخنیکی و مسلکی بیان کرد که نظام اسلامی در کشور صدقه و تحفه کسی نیست، بلکه با فداکارهای بی‌دریغ مردم مجاهد افغانستان بدست آمده است.

آقای احساس بر حمایت از نظام تأکید کرد و همچنین گفت که اکنون زمان خدمتگذاری و آبادی کشور است.

معاون امور تخنیکی و مسلکی در ادامه درباره‌ی ورکشاپ امروز صحبت کرد و گفت که هدف از برگزاری این برنامه و حضور نمایندگان وزارت‌ها، غنی‌سازی استراتیژی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی است تا برای تمام مشکلات راه‌حل داشته باشد.

وی امیدواری کرد که استراتیژی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تمام اهداف این اداره را در بر بگیرد، با سایر ادارات تداخل نداشته باشد و  همچنین براساس آن برای مردم افغانستان خدمات موثر و با کیفیت ارایه شود.

معاون امور تخنیکی و مسلکی اضافه کرد که از نظر سنت نبوی و شریعت اسلامی، باید پیش از انجام کار، پلان ساخته شود و درباره‌ی تنظیم پلان مشوره گردد.

در ادامه‌ی برنامه، انجنیر احمد نبی نایل، مشاور تخنیکی مقام اداره درباره‌ی اهمیت استراتیژی صحبت کرد و گفت که هر اداره دارای اهداف است که برای رسیدن به آنها نیاز به استراتیژی دارد.

آقای نایل با اشاره به حضور نمایندگان وزارت‌خانه‌ها گفت که نظام همانند یک جسم است که ادارات اعضای آن می‌باشد و اگر اعضا با یکدیگر همکاری نداشته باشند، نظام آسیب می‎‌بیند.

در ادامه روح الله شفیق، آمر پالیسی استراتژیک با ارایه پرزینتشن جزئیات استراتیژی یادشده را توضیح داد.

همین‌طور مطابق اجندا، اشتراک‌کنندگان ورکشاپ به گروه‌کاری تنظیم شدند و نظریات شان را شریک کردند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS