مشکلات اکادمیکی اتو میخانیکی کابل بررسی شد

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۰ - ۱۶:۱۵
مشکلات اکادمیکی اتو میخانیکی کابل بررسی شد

مولوی غلام سعید احساس، معاون امور تخنیکی و مسلکی در جریان بازدید از اکادمی اتو میخانیکی کابل، مشکلات این اکادمی را بررسی کرد.

آقای احساس در ابتدا از چاه آب اکادمیکی اتو میخانیکی که چند دهه قبل حفر شده، بازدید کرد و امکان فعال‌سازی آن را برای رفع کمبود آب ارزیابی نمود. آمر اکادمی اتومیخانیکی گفت که برای فعال‌سازی این چاه واترپمپ ضرورت است و همچنین نیاز است که عمق آن بیشتر شود.

معاون امور تخنیکی و مسلکی از ساختمان سابقه اتومیخانیکی نیز دیدن نمود و بر استفاده موثر از این ساختمان، زمین و امکانات آن تأکید کرد.

آقای احساس در ادامه ضمن بازدید از لیلیه اکادمی اتومیخانیکی، با محصلین و شاگردان گفتگو کرد و مشکلات آنان را شنید.

معاون تخنیکی و مسلکی وضعیت ورکشاپ‌های اکادمی اتو میخانیکی را هم بررسی کرد و پیشنهادات استادان را شنید.

وی در اخیر از فارم‌های زراعتی و باغ مربوط به اکادمی اتو میخانیکی دیدن کرد و بر رسیدگی عاجل به چالش کمبود آب این فارم‌ها تأکید نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS