رفیع‌الله حبیبی به حیث آمر تخنیکی ولایت کابل معرفی شد

media_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲:۴۱
Kabul

مراسم معرفی رفیع‌الله حبیبی به حیث آمر جدید تخنیکی ولایت کابل با حضور آمرین مراکز تعلمیات تخنیکی و مسلکی این ولایت برگزار شد.

در این برنامه، مفتی سید احسان الله قاسمی، رئیس امور تعلیمی و تحصیلی و نجیب الله امین، سخنگوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز حضور داشتند.

رئیس امور تعلیمی و تحصیلی، ضمن تقدیر از کارکردهای پیشین آقای حبیبی، گفت که تغییرات در آمریت تخنیکی ولایت کابل به هدف بهبود کار انجام شده‌است.

آقای قاسمی همچنین از وظیفه به‌عنوان یک مسئولیت مهم یاد کرد و گفت که این مسئولیت باید به‌گونه درست انجام شود.

او همچنین نقش مراکز تعلیمات تخنیکی ومسلکی را در رشد اقتصاد کشور مهم خواند و بر اهمیت تعلیم و تربیه فرزندان کشور تأکید کرد.

در همین حال نجیب الله امین، سخنگوی اداره تعلیمات تخنیکی ومسلکی از دست‌آوردهای پیشین آقای حبیبی قدردانی کرد و در انجام امور جدید برای‌ایشان توفیقات اللهی خواست.

در ادامه رفیع الله حبیبی، آمر  جدید تخنیکی کابل صحبت کرد و از آمرین تخنیکی و مسلکی ولایت کابل خواست تا در انجام وظیفه رضای خداوند بزرگ را هدف قرار دهند.

او همچنین تأکید کرد که تربیه فرزندان کشور یک مسئولیت بسیار مهم است و کوتاهی در این راستا خیانت بزرگ محسوب می‌شود.

در ادامه آمرین مراکز تعلیمات تخنیکی ومسلکی مشکلات و چالش‌های شان را در این نشت درمیان گذاشتند و مسئولین درباره رسیدگی به مشکلات آنان وعده همکاری نمودند.

رفیع‌الله حبیبی، پیش از این به عنوان آمر انستیتوت انرژی و آب  کابل انجام وظیفه می‌نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS