راه‌اندازی برنامه ارتقای ظرفیت برای آمرین مراکز تعلیمات تخنیکی ولایت کابل

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۴

ریاست امور کارکنان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور ارتقای ظرفیت آمرین و مسئولان تدریسی مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کابل برنامه ارتقای ظرفیت برگزار نمود.

این برنامه برای سه روز ادامه دارد که در آن برای مسئولان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی پیرامون اساسات مدیریت و همچنین پلان و گزارش‌نویسی آموزش داده می‌شود.

بخش ارتقای ظرفیت ریاست امور کارکنان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همواره تلاش دارد تا در هماهنگی با موسسات و سازمان‌های مختلف، سطح ظرفیت علمی کارمندان و مسئولان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی بلند رفته و کیفیت آموزشی بهبود یابد.

رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز همواره بر تقویت کیفیت در سطوح مختلف این اداره تأکید دارد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۹:۱۷
Background image

آشنایی دانشجویان کمپیوترساینس درباره امنیت شبکه

دانشجویان رشته شبکه کمپیوترساینس انستیتوت معاون انجینیری ولایت کاپیسا با کاربردهای هوش مصنوعی در امنیت شبکه، آشنا شدند. این دانشجویان در یک جلسه درسی تخصصی، پیرامون نقش هوش مصنوعی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۹:۱۴
Background image

مراسم فراغت دانشجویان انستیتوت زراعت چپرهار برگزار شد

مراسم فراغت دانشجویان انستیتوت زراعت چپرهار ولایت ننگرهار با حضور مسؤولان محلی، علما، بزرگان قومی، خانواده‌های دانشجویان و جمعی از جوانان برگزار گردید. در مراسم فراغت این دانش‌جویان،. . .

شنبه ۱۴۰۵/۳/۳۰ - ۱۰:۴۷
Background image

سخنرانی استاد مومن حکیمی درباره عهد و پیمان بندگان با خداوند متعال

در ادامه نشست‌های اصلاحی و تربیتی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، استاد حمزه مؤمن حکیمی درباره عهد و پیمان مسلمانان با خداوند متعال سخنرانی نمود. وی با استناد به آیات مبارک سوره فاتحه. . .

BACK TO NEWS