دیدار و گفت‌وگوی معاون امور مالی و اداری با رئیس انسجام امور کوچی‌ها

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۷/۱۸ - ۱۳:۵۴
TVETA

مفتی فضل الرحمن فاضل، معاون امور مالی و اداری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در دفتر کار اش با مولوی گل‌زرین کوچۍ، رئیس عمومی انسجام امور کوچی‌ها دیدار و گفت‌وگو نمود.

در این نشست، مولوی مبشرآغا رئیس عمومی امور تعلیمی و تحصیلی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز حضور داشت.

دوطرف در این دیدار درباره ساحات همکاری‌های مشترک بحث کردند.

آقای کوچی در این نشست درباره آموزش رشته‌های زراعت و وترنری برای کوچی‌ها صحبت کرد و خواستار همکاری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در این زمینه شد.

هم‌چنین در این نشست، مولوی مبشرآغا گفت که این اداره آماده است تا زمینه آموزش‌های تخنیکی و مسلکی را برای کوچ‌ها در کشور، فراهم سازد.

هم‌چنین مفتی فضل الرحمن فاضل درباره اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی توضیحات داد و درباره همکاری با ریاست عمومی انسجام امور کوچی‌ها اطمینان داد.

دوطرف بر ایجاد گروپ کاری مشترک و مشخص شدن ساحات همکاری‌ها، توافق کردند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS