جلسه بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۲/۱۹ - ۹:۳۳
جلسه بورد اکادمیک

جلسه بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست مولوی غلام سعید احساس، معاون امور تخنیکی و مسلکی این اداره برگزار شد.

در این نشست شماری از رییسان و اعضای بورد حضور داشتند.

در آغاز نشست مولوی غلام سعید احساس، معاون امور تخنیکی و مسلکی درباره‌ی نیت و اعمال نیکو صحبت کرد.

در ادامه براساس اجندا، درباره‌ی چگونگی منظوری جذب شاگرد در برخی از انستیتوت‌های خصوصی، تقلیل سمسترهای بخش شبانه از پنج سمستر به چهار سمستر، مسوده لوایح کارهای عملی، ایجاد تایم شبانه در انستیتوت زراعت و پروسس غذایی و وضعیت انستیتوت‌هایی که جوازشان ختم است و شاگرد ندارند، بحث شد.

برای رسیدگی برخی از موضوعات از جمله حذف یک سمستر از بخش شبانه، کمیته توظیف شد.

در زمینه ایجاد تایم شبانه در انستیتوت زراعت و پروسس غذایی کابل نیز بحث صورت گرفت و فیصله شد که در صورت نبود محدودیت قانونی بخش شبانه ایجاد شود. دنبال کردن این موضوع نیز به یک کمیته سپرده شده است.

در جلسه بورد اکادمیک درباره وضعیت برخی از انستیتوت‌های خصوصی که جوازشان ختم شده و شاگرد هم ندارند، بحث شد و فیصله گردید که یک کمیته موظیف در این مورد تصمیم بگیرد.

در این جلسه درباره‌ی طرح آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی کابل برای واگذاری مدیریت برخی از انستیتوت‌های شهر کابل به آن آمریت نیز بحث شد.

این جلسه با دعای خیر پایان یافت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS