جشن فراغت محصلین انستیتوت تکنالوژی افغان کابل برگزار شد

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۶/۱ - ۱۷:۵
جشن فراغت

مراسم فراغت محصلین انستیتوت تکنالوژی افغان کابل با حضور مفتی فضل الرحمن فاضل، معاون مالی و اداری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد. در این دور فراغت 120 نفر از دیپارتمنت‌ استاد شاگردی و کورس‌های کوتاه مدت حرفوی  فارغ شدند.

معاون مالی و اداری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در این مراسم، فراغت محصلین را تبریک گفت و افزود که در شرایط امروزی آموختن علوم تخنیکی و عصری برای پیشرفت کشور بسیار مهم است.

آقای فاضل همچنین گفت هدف ما خدمت به مردم و کشور است و از جوانان خواست که بعد از فراغت برای خدمت به جامعه، کار کنند.

در ادامه این برنامه، تاج محمد تلاش آمر انستیتوت تکنالوژی افغان صحبت کرد و گفت که یادگیری مسلک و حرفه برای خودکافی و اشتغال‌زایی مهم است.

در پایان این برنامه برای فارغان تصدیق نامه توزیع شد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۸ - ۱۳:۲۵
Background image

کمیته ناروی دربخش‌های مختلف با اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی وعده همکاری نمود

الحاج مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسکلی با رئیس و سکرترجنرال کمیته ناروی در افغانستان دیدار و گفت‌وگو نمود. آنان در این دیدار، درباره ساحات همکاری‌های مشترک میان هردو نهاد. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۱۱:۸
Background image

تقویت هماهنگی در میان رؤسای اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

معاونیت امور تخنیکی و مسلکی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست مولوی غلام سعید احساس نشست برگزار کرد. هدف از برگزاری این جلسه، تقویت هماهنگی در میان رؤسای اداره تعلیمات تخنیکی و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۱۰:۳۱
Background image

پروسس میوه‌جات در انستیتوت مسلکی زراعت رستاق

محصلین انستیتوت مسلکی زراعت ولسوالی رستاق ولایت تخار درباره تهیه «مربا» میوه‌جات آموزش دیدند. استاد بخش تجارت زراعتی در این جلسه درسی برای محصلین پیرامون چگونگی تهیه و پروسس میوه‌جات به. . .

BACK TO NEWS