چهل‌و‌ششمین دور جشن فراغت انستیتوت نفت وگاز بلخ برگزار شد

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۹/۱۶ - ۱۴:۳۲
انستیتوت نفت وگاز بلخ

مراسم جشن فراغت 46مین دور فارغان انستیتوت نفت‌وگاز ولایت بلخ با حضور مولوی نورالهادی ابو ادریس، معاون مقام ولایت بلخ  و مسئولان ولایتی ادارات برگزار شد.

این دانش‌آموختگان که تعداد شان 70 نفر است، در بخش‌های استخراج و بهره‌برداری از چاه‌های نفت و گاز، جیولوجی، برق، ساختمان و ترمیم موتر سند فراغت اخذ کردند.

در این مراسم، مولوی نورالله صلاح الدین امینی آمر تخنیکی ولایت بلخ، نقش علوم فنی و تخنیکی را در پیشرفت جامعه مهم خواند و از فارغان خواست تا در جهت شگوفایی و آبادی کشور بیشتر تلاش کنند.

در ادامه مولوی نورالهادی ابو ادریس، معاون مالی و اداری مقام ولایت بلخ فراغت دانش‌آموختگان انستیتوت نفت‌وگاز را مبارک گفته و نقش علوم عصری را در شرایط فعلی کشور بسیار مهم عنوان کرد.

هم‌چنین در پایان این مراسم، استاد لعل محمد توخی، آمر انستیتوت نفت‌وگاز بلخ، از مسئولان ولایتی خواست تا فارغان مراکز آموزشی تعلیمات تخنیکی و مسلکی را جذب کار نمایند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۴:۵۴
Background image

برگزاری نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی باحضور شماری از رؤسا و مسئولان بخش‌های مختلف این اداره در معاونیت امور تخنیکی و مسلکی برگزار گردید. در آغاز این مجلس فیصله‌های قبلی بورد. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۱:۵۱
Background image

افتتاح مرکز معلومات و مشوره‌دهی انستیتوت زراعت و وترنری بامیان

مرکز معلومات و مشوره‌دهی انستیتوت زراعت و وترنری آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی بامیان با حضور مسئولان محلی، علما، دهاقین و مالداران به‌گونه رسمی افتتاح و به فعالیت آغاز کرد. محمد صالح. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۸:۴۱
Background image

آموزش تطبیق ادویه‌جات حیوانی برای دانش‌آموزان انستیتوت وترنری

به منظور ارتقای مهارت‌های عملی و آمادگی بیشتر دانش‌آموزان بخش وترنری، برنامه آموزشی عملی در کلینیک صحت حیوانی ولایت کاپیسا برگزار شد. در این برنامه، چگونگی تطبیق صحیح ادویه‌جات حیوانی. . .

BACK TO NEWS