نشست ریاست پلان وهماهنگی استراتیژیک با مسؤلان موسسه انافی

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۹/۱۳ - ۱۵:۵۵
tveta

محترم مولوی نیک‌محمد نیکمل، رئیس پلان و هماهنگی استراتیژیک، اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با حسیب الله «امینی» رئیس اجرائیه مؤسسه انافی در افغانستان گفت‌وگو کرد.

در این دیدار درباره همکاری ها در بخش آغاز پروژه‌ای به هدف کار آفرینی در رشته های حرفوی در مراکز آموزشی این اداره نیز بحث شد.

رئیس پلان و هماهنگی استراتیژیک، اداره تعلیمات تخنکی و مسلکی از  همکاری مسؤلان مؤسسه انافی با این اداره سپاسگزاری کرد و در باره همکاری این اداره با مؤسسه انافی، اطمینان داد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۰
Background image

اشتراک مولوی غلام حیدر شهامت در جشن فراغت محصلین انستیتوت وایگل

محترم الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در مراسم جشن فراغت محصلین انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی وایگل نورستان اشتراک و سخنرانی نمود. ایشان در این مراسم،. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۹:۴۳
Background image

گفت‌وگوی الحاج مولوی غلام حیدر شهامت با سرپرست ولایت نورستان

محترم الحاج مولوی غلام حیدر شهامت در سفرش به ولایت نورستان با سرپرست ولایت نورستان دیدار و گفت‌وگو نمود. در این نشست رئیس شورای علما، رئیس استخبارات و سایر مقامات محلی نیز حضور داشتند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۹:۳۹
Background image

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با موسسه «ائتلاف ملی معارف افغانستان» نشست برگزار کرد

هیأتی از اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با مسئولان موسسه «ائتلاف ملی معارف افغانستان» دیدار و گفت‌وگو نمود. در آغاز این مجلس درباره برنامه‌ها و اهداف موسسه «ائتلاف ملی معارف افغانستان». . .

BACK TO NEWS