صدها تن از فارغان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی جذب کار می‌شوند

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۲
کنفرانس مطبوعاتی

به اساس یک‌برنامه که ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تهیه گردیده است؛ صدها تن از فارغان پیشتاز مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی استخدام و جذب کار می‌شوند.

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی مسلکی در نشستی در مرکز رسانه‌های حکومت، جزئیات این برنامه را توضیح داد.

ایشان گفت که 1000 تن از فارغان پیشتاز مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی به‌گونه تدریجی به حیث استاد قراردادی در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی در مرکز و ولایات جذب شوند.

محترم مولوی شهامت تصریح کرد که استادان استخدام‌شده بعد از یک‌سال تدریس در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی؛ به اساس یک طرزالعمل ارزیابی و به شکل استاد رسمی در اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی استخدام می‌گردند.

همچنین سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی افزود که هدف از راه‌اندزی این برنامه حمایت از جوانان متخصص و مسلکی است که در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی آموزش دیده‌اند.

الحاج مولوی شهامت علاوه کرد که با تطبیق این برنامه زمینه رقابت سالم میان محصلین نیز فراهم می‌شود.

ایشان درباره رشته‌های آموزشی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز توضیحات داد و افزود که این اداره دارای 11 سکتور آموزشی و 72 رشته است.

در پایان این برنامه محترم مولوی غلام حیدر شهامت به سوالات و پرسش‌های رسانه‌ها در این زمینه نیز پاسخ داد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۳۴
Background image

جریان آموزش عملی شاگردان انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز غزنی در مورد برمه کاری

شاگردان صنف دوازدهم رشته برق انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت غزنی در مورد برمه کاری به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای دانش آموزان در مورد برمه سرمیزی نیز به گونه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۲۶
Background image

محصلین انستیتوت نفت و گاز بلخ در مورد اتصال اجزای فولادی آموزش دیدند

محصلین رشته ساختماني انستیتوت نفت و گاز ولایت بلخ در مورد اتصال اجزای فولادی در ساختمان به صورت عملی آموزش دیدند استاد رهنما برای محصلین در مورد انواع وسایل اتصال نیز برای محصلین. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۱۳
Background image

ریاست نصاب درباره تطبیق نصاب جدید نشست برگزار کرد

ریاست نصاب و تربیه معلم اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی درباره تطبیق نصاب آموزشی جدید با مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی ولایت ننگرهار نشست آنلاین برگزار کرد. محترم انجنیر احمدنبی نایل در. . .

BACK TO NEWS