زمینه آموزش عملی برای محصلان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی فراهم شد

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۶
tvet60

محترم مفتی فضل الرحمن فاضل؛ رییس اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در بازدید از بند برق نغلو در ولسوالی سروبی با مسئولان این بند درباره فراهم سازی زمینه آموزش عملی برای محصلان دوره پرکتیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی بحث و گفتگو کرد.

مسئولان بند برق نغلو از همکاری همه جانبه در این مورد اطمینان داده و افزودند که برای تعلیم و تربیه نسل آینده اراده محکم دارند.

محترم مفتی فضل الرحمن فاضل در جریان این سفر از انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی سروبی نیز بازدید کرد.

او درباره ساخت ساختمان درسی این انستیتوت اطمینان داد و به آمر انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی سروبی هدایت داد تا در وضعیت کنونی برای کاهش کرایه ساختمان فعلی و همچنین جذب محصلان اقدامات لازم انجام دهد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۴:۱۵
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مفتی سید محسن سادات رئیس تحقیق برنامه‌ها و تضمین کیفیت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی و همچنین اشتراک کارمندان این اداره برگزار شد.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۴:۴
Background image

آمرین تخنیکی ولایات گزارش جذب برنامه آموزش مجاهدین را ارایه کردند

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در یک نشست آنلاین با آمرین تخنیکی ولایات دیدار و گفت‌وگو کرد. محور این نشست، ارایه گزارش پیرامون چگونگی جذب مجاهدین برای. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزش عملی برای محصلین درباره تأثیرات ادویه‌جات نباتی روی محیط زیست

محصلین رشته زراعت انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت لغمان در جریان آموزش‌های عملی، پیرامون ادویه‌جات نباتی که برای محیط زیست مضر هستند، آموزش دیدند.

BACK TO NEWS