روند آموزش برنامه اداره و مدیریت برای مجاهدین در ولایت بدخشان ادامه دارد

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۱۲
TVETA

مسئولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت بدخشان از آغاز برنامه آموزشی اداره و مدیریت برای مجاهدین در انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی بهارک این ولایت خبر می‌دهند.

در مراسم افتتاحیه این برنامه، مقامات و بزرگان محل نیز حضور داشتند.

سخنرانان دراین برنامه از تلاش‌های اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در راستای فراهم‌سازی زمینه تعلیم برای مجاهدین قدردانی نمودند و علاوه کردن که باید از این فرصت استفاده زیاد صورت گیرد.

این درحالی است که پیشتر نیز ولایت بدخشان شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی برای مجاهدین بوده است.

به اساس طرحی که اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تهیه و مقام ریاست الوزرا آنرا منظور کرده است؛ مجاهدین در سراسر کشور می‌توانند پس از تثبیت سویه تعلیمی شامل مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی گردند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۱۳
Background image

ریاست نصاب درباره تطبیق نصاب جدید نشست برگزار کرد

ریاست نصاب و تربیه معلم اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی درباره تطبیق نصاب آموزشی جدید با مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی ولایت ننگرهار نشست آنلاین برگزار کرد. محترم انجنیر احمدنبی نایل در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۰:۳۳
Background image

جریان آموزش عملی محصلین انستیتوت زراعت قیصار در مورد آزمایشات لابراتواری

محصلین رشته وترنری انستیتوت زراعت و وترنری ولسوالی قیصار ولایت فاریاب در مورد تطبیق آزمایشات لابراتواری در مایکروسکوپ به صورت عملی آموزش دیدند. استاد رهنما برای محصلین در مورد نحوه. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۵:۴
Background image

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست محترم مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسلکی این اداره برگزار شد. در آغاز این مجلس پیرامون تطبیق فیصله‌های قبلی بورد. . .

BACK TO NEWS