جلسۀ مشوره گیری مسودۀ استراتیژی ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی از انستیتوت های ولایت کابل برگزار شد

haroon
پنجشنبه ۱۳۹۸/۳/۹ - ۱۱:۴۸
Strategic-meet

جلسۀ مشوره گیری مسودۀ استراتیژی ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی امروز پنج‌شنبه تحت ریاست محترم جلال‌الدین عطایی، سرپرست ریاست پلان و ارزیابی با اشتراک معاونیت امور مالی و اداری، سرپرست ریاست دفتر مقام، آمران مکاتب و انستیوت‌های ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کابل در تالار کنفرانس‌های این اداره برگزار گردید.

در این جلسه در رابطه به مؤثریت مشوره گذاری استراتیژی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، نظر خواهی از اداره‌های ولایتی، کسب نظرات و پیشنهادات مسؤولان مکاتب و انستیتوت‌ها ولایت کابل بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۸
Background image

ساحه سبز اکادمی اتومیخانیکی کابل دیزاین شد

مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی ولایت کابل می‌گوید که روند دیزاین وسروی ساحه سبز اکادمی اتومیخانیکی پایان یافته است. پیشتر این ساحه با همکاری وزارت دفاع هموار و همچنین مراسمی به مناسبت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۶
Background image

قدردانی بزرگان و علمای کاپیسا از برنامه‌های اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

شماری از بزرگان و علمای ولایت کاپیسا در مراسمی از برنامه‌های مراکز تعلیمات تخنیکی و مسکلی این ولایت تقدیر وحمایت نمودند. سخنرانان در این مراسم با اشاره براهمیت آموزش‌های تعلمیات تخنیکی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۴
Background image

ادامه برگزاری برنامه آموزش اداره و مدیریت برای مجاهدین در لوگر

مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت لوگر از ادامه برگزاری برنامه آموزش اداره و مدیریت برای مجاهدین در این ولایت خبر می‌دهند. آمر تخنیکی لوگر می‌گوید که به تازگی آموزش برنامه. . .

BACK TO NEWS