برگزاری برنامه آگاهی دهی به منظور معرفی طرزالعمل جدید ارزیابی اجراآت مأمورین خدمات ملکی به کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

media_admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۸:۵۷
tvet16

طرزالعمل جدید ارزیابی اجراآت مأمورین خدمات ملکی، به کارمندان بخش های مختلف اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، طی سیمینار آموزشی، معرفی شد.

عبدالوارث اسکندری، رییس منابع بشری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در آغاز این برنامه، از کمیسیون اصلاحات اداری به خاطر ایجاد طرزالعمل جدید ارزیابی اجراآت مامورین دولتی قدردانی نموده و گفت که تعدیل طرزالعمل مذکور نیاز مبرم ادارات دولتی بود، زیرا تاکنون طرزالعمل مؤثر برای ارزیابی اجراآت کارمندان خدمات ملکی وجود نداشت.

آقای اسکندری افزود : رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی انتظار دارد که طرزالعمل جدید ارزیابی، به گونه هدفمند و مؤثر اجراء شود، تا پروسه ارزیابی به صورت درست تطبیق شود و شایسته سالاری در آن تضمین گردد.

در ادامه آقای اسکندری علاوه نمود که این اداره برای تطبیق طرزالعمل جدید، همکاری لازم را با کمیسیون اصلاحات اداری انجام خواهد داد.

آقای احمد فواد معروفی، کارشناس نظارت و مدیریت کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی، ضمن مهم خواندن تطبیق طرزالعمل جدید، گفت این طرزالعمل به شیوۀ کارشناسانه مورد بازنگری قرارگرفته و سعی شده است که در آن حقوق کارمندان ضایع نگردد و جلو هرگونه استفاده غیر مجاز گرفته شود. وی افزود این طرزالعمل هم برای رعایت حقوق کارمند مؤثر است و هم برای آمرین مستقیم و آمر مافوق سهولت های لازم را فراهم کرده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۲۲
Background image

جریان آموزش کورس‌های حرفوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

دانش‌آموزان برنامه حرفوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در ولایت بغلان درباره ترمیم موبایل، ترمیم موترسایکل و خیاطی آموزش می‌بینند. برنامه‌های حرفوی یکی از برنامه‌های مهم اداره تعلیمات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

آموزش عملی نصب دروازه‌های فابریکه برق برای محصلین انستیتوت کثیرالرشتوی چک

محصلین انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی چک ولایت میدان وردگ در یک سیر علمی از چگونگی نصب دروازه‌های فابریکه برق این ولسوالی دیدار کردند. در این دیدار، برای محصلین درباره سب‌ستیشن‌های برق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲
Background image

آموزش عملی وسایل برقی در انستیتوت کثیرالرشتوی لغمان

محصلین رشته برق انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت لغمان در یک جلسه درسی پیرامون چگونگی سیم‌پیچی وسایل برقی آموزش دیدند. ازسوی هم استاد رهنما برای آنان درباره انوع سیم‌پیچی به گونه مفصل. . .

BACK TO NEWS