افتتاح یک باب مکتب تعلیمات خاص در ولایت غور

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۳ - ۱۵:۳۴
TVETA

محترم مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسلکی در سفرش به ولایت غور، یک باب مکتب بخش تعلیمات خاص را در این ولایت افتتاح نمود.

ایشان در مراسم افتتاحیه این مکتب گفت که اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی بر حمایت از قشر نابینا و ناشنوا در کشور متعهد است.

محترم مولوی احساس در صحبت‌هایش اضافه کرد که در حال حاضر اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی دربخش‌های مختلف برنامه‌های آموزشی دارد.

معاون امور تخنیکی و مسلکی در این برنامه از جوانان و مردم خواست تا در راستای پیشرفت و حمایت از تعلیمات تخنیکی و مسلکی تلاش نمایند.

همچنین در این مراسم، مولوی غلام سعید احساس درباره برنامه آموزش مجاهدین توضیحات داد و گفت که درحال حاضر بیش از 35000 هزار تن در سراسر کشور در برنامه آموزش مجاهدین مصروف آموزش هستند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴ - ۱۰:۲۴
Background image

جریان آموزش عملی محصلین انستیتوت تکنالوژی کیمیاوی بلخ در مورد برق

محصلین رشته برق انستیتوت تکنالوژی کیمیاوی ولایت بلخ در یک سیر علمی به یکی از سب استیشن های برق در آن ولایت در مورد برق به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۳ - ۱۵:۳۴
Background image

افتتاح یک باب مکتب تعلیمات خاص در ولایت غور

محترم مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسلکی در سفرش به ولایت غور، یک باب مکتب بخش تعلیمات خاص را در این ولایت افتتاح نمود. ایشان در مراسم افتتاحیه این مکتب گفت که اداره. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۳ - ۱۳:۱۴
Background image

جلسه مشورتی بخاطر برگزاری نمایشگاه ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

ریاست تحقیق و نوآوری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور برگزاری نمایشگاه این اداره با آمرین تخنیکی ولایات نشست مشورتی آنلاین برگزار کرد. در این نشست پیرامون چگونگی برگزاری نمایشگاه. . .

BACK TO NEWS