ادامه حمایت مؤسسه افرن از انستیتوت‌ها و مکاتب مسلکی بامیان

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۹/۱۳ - ۱۴:۱۵
بامیان

موسسه افرن یا «دوستی فرانسه – افغانستان»  از ادامه حمایت خود از مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت بامیان خبر داده است.

سیمون کنون، رییس موسسه افرن در دیدار با امین علی زاده، آمر تعلیمات تخنیکی و مسلکی بامیان درباره تداوم فعالیتها و حمایت موسسه یادشده گفت‌وگو کرده است.

در این دیدار آمر تعلیمات تخنیکی و مسلکی بامیان از حمایت مؤسسه افرن سپاسگزاری کرده و مطالباتی را نیز با رییس این مؤسسه در میان گذاشته است.

آمر تعلیمات تخنیکی و مسلکی بامیان خواستار همکاری مؤسسه افرن برای ترمیم ساختمان لیسه کثیرالرشتوی ولسوالی ورس، تهیه و تدارک وسایل لابراتواری برای سایر لیسه‌ها و انستیتوت‌های مسلکی این ولایت شده است.

رییس مؤسسه افرن از همکاری این مؤسسه با آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی بامیان اطمینان داده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۸
Background image

ساحه سبز اکادمی اتومیخانیکی کابل دیزاین شد

مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی ولایت کابل می‌گوید که روند دیزاین وسروی ساحه سبز اکادمی اتومیخانیکی پایان یافته است. پیشتر این ساحه با همکاری وزارت دفاع هموار و همچنین مراسمی به مناسبت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۶
Background image

قدردانی بزرگان و علمای کاپیسا از برنامه‌های اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

شماری از بزرگان و علمای ولایت کاپیسا در مراسمی از برنامه‌های مراکز تعلیمات تخنیکی و مسکلی این ولایت تقدیر وحمایت نمودند. سخنرانان در این مراسم با اشاره براهمیت آموزش‌های تعلمیات تخنیکی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۴
Background image

ادامه برگزاری برنامه آموزش اداره و مدیریت برای مجاهدین در لوگر

مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت لوگر از ادامه برگزاری برنامه آموزش اداره و مدیریت برای مجاهدین در این ولایت خبر می‌دهند. آمر تخنیکی لوگر می‌گوید که به تازگی آموزش برنامه. . .

BACK TO NEWS