آغاز برنامه آموزشی اداره و مدیریت برای مجاهدین در ولایت بغلان

media_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۰:۲۸
tveta

برنامه آموزشی اداره و مدیریت برای مجاهدین در ولایت بغلان باحضور شماری از مقامات محلی این ولایت آغاز گردید.

سخنرانان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی بخاطر فراهم‌سازی زمینه تعلیم برای مجاهدین، از مجاهدین اشتراک کننده در این برنامه خواستند تا از فرصت به‌میان آمده استفاده اعظمی نمایند.

ازسوی دگر رئیس اطلاعات و فرهنگ و همچنین رئیس معارف ولایت بغلان گفتند که اداره تعلیمات تخنیکی و مسکلی یکی از نهادهای مهم در کشور است که در راستای فقرزدایی و تربیه نیروی ماهر برای بازار کار فعالیت دارد.

این برنامه درحالی در ولایت بغلان برگزار گردیده که هم‌اکنو در بسیاری از ولایات برنامه آموزش مجاهدین در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ادامه دارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۳۴
Background image

جریان آموزش عملی شاگردان انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز غزنی در مورد برمه کاری

شاگردان صنف دوازدهم رشته برق انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت غزنی در مورد برمه کاری به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای دانش آموزان در مورد برمه سرمیزی نیز به گونه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۲۶
Background image

محصلین انستیتوت نفت و گاز بلخ در مورد اتصال اجزای فولادی آموزش دیدند

محصلین رشته ساختماني انستیتوت نفت و گاز ولایت بلخ در مورد اتصال اجزای فولادی در ساختمان به صورت عملی آموزش دیدند استاد رهنما برای محصلین در مورد انواع وسایل اتصال نیز برای محصلین. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۱۳
Background image

ریاست نصاب درباره تطبیق نصاب جدید نشست برگزار کرد

ریاست نصاب و تربیه معلم اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی درباره تطبیق نصاب آموزشی جدید با مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی ولایت ننگرهار نشست آنلاین برگزار کرد. محترم انجنیر احمدنبی نایل در. . .

BACK TO NEWS